حضور حداکثری در انتخابات، ثبات سیاسی کشور را مضاعف می کند

ارومیه- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، ثبات سیاسی و اقتدار تصمیم‌گیری کشور را مضاعف می‌کند.

حجت‌الاسلام ناصرآقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین شارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه انسجام بیشتر ملت ایران و یاس دشمنان را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: حضور مردم در هردوره از انتخابات،جمهوری اسلامی را با طراوت تر و تازه تر می کند.

وی ادامه داد: شرکت اقشار مختلف مردم در انتخابات خواب دشمنان را بی تعبیر کرده و پاسخ محکمی به یاوه گویان داده و ثابت می کند این ملت همچنان به نظام اسلامی وفادار هستند و هرگز از آن جدا نمی شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بدخواهان انقلاب و نظام از مدتها پیش برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای دست به شگردهای مختلفی زده و نقشه های گوناگونی طراحی می کنند تا شاید با دلسرد کردن مردم زمینه را برای تحقق اهداف خود مهیا کنند اما همواره ناکام می مانند.

حجت الاسلام آقایی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر حضور درپای صندوق های رای ضروری است و هر رای پاسخی برای دشمنان این سرزمین و نظام است.

وی با بیان اینکه انتخاب باید آگاهانه باشد، افزود: مردم اگر نمایندگان اصلح و شایسته انتخاب کنند، در حقیقت با این انتخاب، سرنوشت خود را به افرادی شایسته و متعهد می سپارند بنابراین در انتخاب باید دقت کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات می گویند ما با صلابت نمایندگان خود را انتخاب می کنیم، اضافه کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی احقاق حق مردم توسط نظام مردم سالاری دینی و این در کمتر نقطه جهان اتفاق می افتد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است و فرد با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کند.

حجت الاسلام آقایی اظهارکرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم نقش اساسی در تعیین سرنوشت خود دارند و مقام معظم رهبری فرمودند اصل و اساس مردم هستند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی

#پیشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha