لاپورتا در واکنش به جدایی ژاوی در پایان فصل: «به تصمیم او احترام می‌گذاریم»

تهران-ایرنا- رئیس باشگاه بارسلونا به تصمیم سرمربی این تیم برای جدایی از این تیم در پایان فصل واکنش نشان داد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، روزهای بحرانی بارسا ادامه دارد. آنها شب گذشته ۵ بر ۳ برابر ویارئال در هفته بیست‌ودوم لالیگا شکست خوردند و با ۴۴ امتیاز در رده سوم و فاصله ۱۰ امتیازی صدر قرار دارند. اولین شکست بارسا پس از سه برد متوالی سبب شد تا ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم در نشست خبری پس از مسابقه اعلام کند که تا پایان فصل بیشتر در بارسا نمی‌ماند و این تیم را ترک خواهد کرد.

ژاوی در حالی در پایان فصل قرار است نیمکت بارسا را ترک کند که تا پایان ژوئن ۲۰۲۵ با آبی‌اناری‌ها قرار دارد. با این حال او با توجه به عملکرد پرفراز و نشیب بارسا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تصمیم گرفته است یک سال زودتر از بارسا خداحافظی کند.

خوان لارپورتا، مدیرعامل باشگاه بارسلونا در واکنش به تصمیم ژاوی گفت: او به من گفت که در پایان فصل می‌رود و می‌خواهد فصل را تمام کند و این فرمولی است که من آن را می‌پذیرم، زیرا او کسی است که آن را به من پیشنهاد کرده است. ژاوی اسطوره هواداران بارسلونا است. فردی صادق است و با وقار عمل می‌کند. او بارسا را دوست دارد. من تصمیمش را می پذیرم زیرا می‌دانم که تعهد او و کادرفنی‌اش حداکثری خواهد بود.

لاپورتا درباره نتایج بارسا و دور شدن این تیم از قهرمانی نیز اظهار کرد: رقابت سختی است اما هنوز تلاش ما شکست نخورده است. ما باید برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن بجنگیم، بدون اینکه قهرمانی را فراموش کنیم. باید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان هم تلاش کنیم. با ناپولی که در یک‌هشتم حریف ماست، شرایط یکسانی داریم. قدم به قدم با تعهد، با شخصیت بیشتر، بدون از دست دادن تمرکز و با مربی که همه چیز را برای موفقیت هزینه می‌کند، پیش می‌رویم و با بازیکنانی متعهد می‌توانیم به برخی از اهداف‌مان برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha