۹ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85368873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پیشوا : در دولت سیزدهم ۸۵ طرح نیمه تمام در این شهرستان تکمیل شده است

پیشوا -ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۱۸۵ طرح نیمه تمام در پیشوا وجود داشت که با همت وتلاش بی وقفه تاکنون ۸۵ مورد تکمیل و ۲۳ طرح دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با مسولان هیات های ورزشی شهرستان پیشوا با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت حضور جامعه بزرگ ورزش وجوانان غیور در این رویداد مهم سیاسی کشور گفت: قهرمانان ونخبگان ما با وجود محدودیت‌های زیرساختی در کنار مربیان و اساتید همواره در حال افتخارآفرینی هستند و این ویژگی موجب اهمیت حضور ورزشکاران در انتخابات می‌شود.

وی با اشاره به توفیقات شهرستان پیشوا در طول فعالیت دولت سیزدهم گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۱۸۵ طرح نیمه تمام در پیشوا وجود داشت که با همت وتلاش بی وقفه تا کنون ۸۵ مورد تکمیل و ۲۳ طرح دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار پیشوا : در دولت سیزدهم ۸۵ طرح نیمه تمام در این شهرستان تکمیل شده است

فرماندار پیشوا افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۷هزار میلیاردریال از هفته دولت تا دهه فجر ۱۴۰۲ اعتبار جذب و پروژه ها تکمیل شده است.

وی افزود: امروز در آستانه انتخابات سرنوشت ساز، همه باید متحد و همدل پای کار انقلاب باشیم و بدانیم که اگر در این راه تیم کشورمان ضعیف باشد، موجب باخت در برابر تیم دشمنان قسم خورده می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: امروز همه وظیفه دارند تا به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب عمل کنند و با بیان دستاوردهای نظام، سیاه نمایی دشمن در فضای مجازی را خنثی کنیم .

فرماندار پیشوا : در دولت سیزدهم ۸۵ طرح نیمه تمام در این شهرستان تکمیل شده است

وی تأکید کرد: امروز همه باید به دنبال برتری و اقتدار کشو رمان باشیم چرا که تجربه نشان داده در هر برهه زمانی که به این امر بی توجهی شد و اقتدار کشور توسط عناصر خودفروخته داخلی تضعیف شد، کشور متحمل شکست شده و بیشترین هزینه آن را مردم دادند.

رئیس شورای ورزش شهرستان پیشوا افزود: امروز با وجود برخی از مشکلات، اقدامات و خدمات بسیار خوبی در دوران پس از پیروزی انقلاب انجام شده است، کشوری که پیش از پیروزی انقلاب مردمش بیشترین قتل عام، کشتار مردم، تجاوز به خاک کشور و تاراج اراضی ملی را تجربه کرده و امروز به برکت خون ۲۲۰ هزار شهید، بیش از ۵۰۰ هزار جانباز و چندین هزار آزاده اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست دشمن افتد.

وی با تأکید بر لزوم عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب گفت: امروز دشمن در فضای بی بندوبار مجازی اقدام به سیاه‌نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کند لذا همه وظیفه دارند تا با انتشار توفیقات نظام، این توطئه را خنثی کنند.

تاجیک نوری تصریح کرد: انتخابات از نگاه ورزشکاران، یک مسابقه کاملا واقعی است و انتظار می‌رود تا به دلیل ارتباط موثر مربیان و ورزشکاران با جامعه و برای قوی ماندن نظام، مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha