۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85369643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۱ منطقه در شهرستان اصفهان جهت برگزاری فرایند انتخابات ایجاد شد 

اصفهان- ایرنا- فرماندار شهرستان اصفهان از ایجاد ۲۱ منطقه در این شهرستان جهت برگزاری فرایند انتخابات خبر داد و گفت: این مناطق شامل مناطق شهری اصفهان، بهارستان و بخش مرکزی اصفهان است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری اصفهان محمدعلی احمدی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اصفهان که در راستای بررسی فرایند اجرا و میزان آمادگی شهرستان اصفهان در برگزاری انتخابات برگزار شد، افزود: همچنین ۹۶۸ شعبه برای حوزه انتخابیه اصفهان و چهار شعبه برای اقلیت‌های مذهبی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ۹ کمیته در کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان اصفهان تشکیل شده است که یکی از اصلی ترین کمیته‌ها، کمیته مشارکت همگانی در انتخابات است.

احمدی خاطرنشان کرد: تاکنون برای برگزاری فرایند انتخابات در شهرستان اصفهان فعالیت‌های مؤثری انجام شده است و با حضور و نقش آفرینی نیروهای مردمی به استقبال انتخاباتی پرشور خواهیم رفت.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان هم در این جلسه با تاکید بر لزوم مشارکت شهروندان در انتخابات پیش رو گفت: در حال حاضر همه در حال انتخاب هستند، یک نفر عزت ملی، پیشرفت کشور و جبهه حق را انتخاب می‌کند و دیگری دلشاد کردن دشمن را انتخاب می‌کند در هر صورت همگان در حال انتخاب هستند.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: در رابطه با برگزاری انتخابات در شهرستان اصفهان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر لزوم اهتمام و دقت در موضوع برگزاری انتخابات گفت: در فرایند اجرای انتخابات باید نیروهای جوان، کارآمد، انقلابی و پرانرژی به عنوان سرمایه ملی شناسایی، احصاء و به دستگاه‌هایی که نیازمند حضور این افراد هستند معرفی شوند تا در حوزه برگزاری انتخابات فعالیت کنند.

جان‌نثاری همچنین پیشنهاد کرد: جلسه‌ای با حضور افرادی که عدم تأیید و عدم احراز صلاحیت شده‌اند در فرمانداری اصفهان برگزار شود و ضمن قدردانی از احساس وظیفه این افراد و حضور در انتخابات، برای آنان تبیین شود که از فرایند خدمت در نظام جمهوری اسلامی کنار گذاشته نشده‌اند همچنین از این افراد درخواست شود در مشارکت همگانی در انتخابات فعالیت کنند.

وی ادامه داد: این موضوع نشان‌دهنده این است که حضور در مجلس شورای اسلامی رتبه دوم را برای این افراد دارد و هدف اصلی و اولیه آنان، مشارکت همگانی در انتخابات و خدمت به مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: مردمی سازی انتخابات به زیرساخت‌های مناسبی نیاز دارد که در شهرستان اصفهان این موضوع مد نظر قرار گرفته شده است‌.

جان‌نثاری افزود: لازم است سوابق مستند مصور در برگزاری انتخابات در اصفهان و تجربیاتی که در این راستا کسب شده نیز تهیه و تدوین شود و در این مورد توجه به جزئیات مد نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این تجربه نگاری‌ها بهترین راهکار برای آینده و روشن کننده مسیر فعالیت جهادی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha