بیانیه گام دوم انقلاب معتبرترین سند انقلاب اسلامی است

ارومیه -ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب معتبرترین سند انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف این سند ملی قدم برداشتن در مسیر عزت و اقتدار نظام است. 

به گزارش ایرنا سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در هفتمین جشنواره مالک اشتر در شهرستان خوی افزود: بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها از برکات انقلاب است.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی اضافه کرد: انقلاب اسلامی الهام بخش جبهه مقاومت، ملت های مسلمان، نهضت‌های آزادیبخش و امید همه مستضعفین بوده و همیشه در مقابل زورگویان ایستاده است.

سردار رجبی تحریم انتخابات را از پر تکرارترین واژه‌های دشمن برای سیاه نمایی و ناامیدی ملت ایران عنوان کرد و گفت: انتخابات یک میدان سیاسی است و باید طبق راهبرد نظام اسلامی با حضور همه جانبه در پای صندوق‌های رای فاتح این میدان باشیم.

وی همچنین ناامن سازی و بی ثباتی اقتصادی و سیاسی کشور را از دیگر مصادیق اقدامات دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در راستای راهبرد ناامن جلوه دادن کشور ارزیابی کرد.

فرمانده سپاه شهدای استان در این جشنواره همچنین از صبر و بردباری مادر بسیجی شهید مقصود جبلی تجلیل کرد.

در این جشنواره که با حضور بسیجیان و سپاهیان در سالن موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد با اهدای لوح و تندیس ویژه جشنواره از افراد و پایگاه‌های برتر رده‌های مختلف سپاه و بسیج تجلیل شد.

شهرستان خوی در این دوره رتبه اول این جشنواره را مقطع استانی به خود اختصاص داده است.

تجلیل از ایثار خانواده پاسدار متوفی مرحوم حامد زینالی از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha