۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85370364
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام صهیونیست: نتانیاهو برای ما دام پهن کرده‌است

تهران – ایرنا- یک مقام صهیونیست با اشاره به بحران های ناشی از جنگ علیه نوار غزه برای رژیم صهیونیستی و محقق نشدن هیچ یک از اهداف آناذعان کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، تل آویو را در تنگنا قرار داده و برای طولانی کردن مدت جنگ دام پهن کرده است.

به گزارش امروز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «نمرود شیفر» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو اسرائیل را در تنگنا قرار داده است. تا زمانی که جنگ وجود دارد، خواهد گفت که رفتن به سراغ انتخابات غیرممکن است و برای به عقب انداختن انتخابات، جنگ را طولانی خواهد کرد؛ حتی اگر این امر به قیمت جان اسرا و نظامیان ما باشد. از این رو، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» دو عضو شورای جنگ باید از این شورا استعفا دهند و ما را از این دام بیرون بیاورند.

پیش از این نیز شماری از سران اپوزیسیون نسبت به ناتوانی کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسیران صهیونیست و پیروزی در برابر جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، کابینه نتانیاهو را آماج انتقادهای شدید قرار داده بودند.

براساس آخرین نظرسنجی ها، ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شکست خواهد خورد و ائتلاف اپوزیسیون آرای لازم را کسب خواهد کرد. این نظرسنجی ها شانس بنی گانتس وزیر جنگ اسبق و عضو کنونی کابینه جنگ را برای تصدی پست نخست وزیری بالا دانسته است.

با گذشت حدود چهار ماه جنگ و کشتار غیرنظامیان در غزه، ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هیچ کدام از اهداف جنگ یعنی نابودی مقاومت فلسطین و آزادی اسرای صهیونیست را محقق نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha