رئیس جمهور روز پنجشنبه با مردم هرمزگان دیدار می‌کند

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر به استان هرمزگان، عصر پنجشنبه در بوستان ساحلی غدیر «زیرپرچم» با مردم بندرعباس دیدار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم هرمزگان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و مردم استان و شهر بندرعباس می‌توانند با حضور در این نقطه با آیت‌الله رئیسی دیدار کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای دیدار با رئیس جمهور بیان کرد: رئیس جمهور پس از ورود به بندرعباس و شرکت در آیین‌های پیش‌بینی شده و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و زیرساختی هرمزگان با مردم دیدار خواهد کرد؛ ضمن اینکه میزهای ارتباطات مردمی نیز در حاشیه این دیدار جهت دریافت نامه‌های مردم به رئیس جمهور پیش‌بینی شده است.

در سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، یکهزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته به ارزش یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ساخت ۳۸۵ طرح با اعتبار یکهزار و ۶۰۰ هزار میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن در هرمزگان خواهد بود و علاوه بر بررسی روند پیشرفت و تحقق مصوبات سفر نخست، با نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.

هیات وزیران و تعدادی از معاونان، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

دور نخست سفر رئیس جمهور و هیات دولت به هرمزگان در ۲۳ دیماه ۱۴۰۰ افزون‌بر ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در قالب ۱۸۰ مصوبه برای استان هرمزگان به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha