فعال سیاسی اصلاح‌طلب: انتخاب نمایندگان اصلح در خانه ملت برای حل مشکلات کشور لازم است

کرمان - ایرنا - دبیرکل خانه کارگر استان کرمان با بیان اینکه تحریم و شرکت نکردن در انتخابات هیچ فایده‌ای برای مردم و کشور ندارد گفت: آمدن افراد جدید، بهتر و انتخاب نمایندگان اصلح به بهبود وضعیت و حل مشکلات کشور کمک بیشتری می کند.

عباس کاربخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم افراد مناسب برای کار وکالت و نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کنند و انتخاب آنان نیز اشخاص اصلح، ساده زیست و پاک‌دست باشد.

وی افزود: شرکت در انتخابات برای حفظ نظام جمهوری اسلامی، ضروری و واجب است که امیدواریم این امر با مشارکت اکثریت بالا تحقق پیدا کند.

کاربخش گفت: تجارب قبلی نشان می دهد که باید بهترین ها را از میان داوطلبان ورود به مجلس انتخاب کنیم تا مجلسی قوی تر، مقتدر و اثرگذار تشکیل شود.

دبیرکل خانه کارگر استان کرمان تاکید کرد: نامزدهایی که قصد ورود به مجلس شورای اسلامی دارند نیز باید به‌طور حتم برنامه دقیق و عملی ارائه دهند تا عملکردشان برای جامعه و مردم تاثیرگذار باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که مشارکت خوب مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شاهد باشیم و اظهارداشت: افراد خوب و موثری برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند که به‌طور حتم از میان آنان باید کسانی که صلاحیت بیشتری دارند را انتخاب کنیم.

دبیرخانه کارگر استان کرمان گفت: ضمن اینکه از مردم برای حضور در انتخابات دعوت می کنیم، در معرفی نامزدهای مورد حمایت خود، زمانی که به صورت کلی به جمع بندی رسیدیم اسامی اعلام می شود.

استان کرمان ۱۰ نماینده در ۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha