برگزاری نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های شنا، جودو، تیراندازی و بوکس

تهران- ایرنا- نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های شنا، جودو، تیراندازی و بوکس برگزار شد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، در راستای آماده‌سازی فدراسیون‌های شرکت کننده در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴، نشست‌های آماده‌سازی فدراسیون‌های ورزشی با دست‌اندرکاران و کادر فنی رشته‌های شنا، جودو، تیراندازی و بوکس و حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در ابتدای جلسات فوق ابراز داشت: فدراسیون را به سه گروه تقسیم کردیم و براساس گروه‌بندی فوق ضمن دعوت از مسئولین و کادر فنی به بررسی برنامه‌ها و برآورد آنها برای کسب سهمیه می‌پردازیم و هدف ما این است بتوانیم با کمک مرکز نظارت و امور بین‌الملل خود ضمن حمایت‌های لازم، مشکلات و دغدغه‌های فدراسیون ها را بررسی و راه رسیدن فدراسیون‌ها به سهمیه‌های لازم را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: حمایت‌های کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌ها تا پایان روند کسب سهمیه ادامه خواهد داشت و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخوایم کرد.

در ادامه مسئولان فدراسیون‌های شنا،شیرجه واترپلو،جودو،تیراندازی و بوکس هر کدام به‌طور مجزا در جلسات اختصاصی به بیان برنامه‌های خود برای کسب سهمیه المپیک پرداختند و به ارائه مسائلی همچون پیش‌بینی‌های لازم، تامین امکانات و تجهیزات و حضور در اردو و تورنمنت‌های برون مرزی به‌خصوص مسابقات اصلی کسب سهمیه‌شان پرداختند و خواستار حمایت هر چه بیشتر در این باره شدند.

تامین اسلحه و فشنگ در تیراندازی،حمایت از شناگر جوان در شنا، حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی در بوکس و حضور در مسابقات مهم بین‌المللی در جودو از مهمترین موارد مطرح شده در نشست‌های فوق بود.

در نشست با فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو محمد بیداریان سرپرست دبیری فدراسیون و خشایار حضرتی سرمربی تیم ملی، فدراسیون جودو آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون و حسین قمی سرمربی تیم ملی، فدراسیون تیراندازی مرتضی قربانی رئیس، کبری غیاثی نایب رئیس، ناصر رسولی دبیر، محسن نصر اصفهانی، مریم طالبی و نریمان نیک‌خو کادر فنی تیم‌های ملی تیراندازی و فدراسیون بوکس روح‌الله حسینی رئیس، علی دانشمندفرد دبیر فدراسیون و مربیان کوبایی تیم‌های ملی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha