۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85371235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ رویداد کارآفرینی و مهارت‌محور در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد

سبزوار- ایرنا- مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ۷۰ رویداد کارآفرینی و مهارت‌محور با موضوعات کاربردی کسب و کار برای ترویج نوآوری و کارآفرینی با محورهای مختلف از ابتدای امسال در این دانشگاه برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، دکتر عیسی کهن روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: این برنامه ها شامل برگزاری کارگاه های مهارتی، دورهمی های کسب و کار، دوره های آموزشی فشرده (بوت کمپ ها)، نشست های علمی، رویداد مهارتی، بازدیدهای کارآفرینی و مسابقات مهارتی بوده که در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری برپا شده است.

وی اظهار داشت: این ۷۰ رویداد با هدف کمک به تجاری‌سازی ایده‌های خلاقانه دانشجویان، فراهم کردن زمینه آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان با مفاهیم کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و استادان و ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات بین دانشجویان و کارآفرینان برتر حوزه های مختلف برگزار شد.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی گفت: با اجرای برنامه و رویدادهای متنوع، زمینه جذب جوانان و دانشجویان خلاق و خوشفکر به سمت کارآفرینی فراهم و بیش از ۳۰ ایده‌ جدید شناسایی و در سامانه پارک علم و فناوری خراسان ثبت شده است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو، دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha