جشن ها و برنامه های فجر شهرستان کهگیلویه مردم محور است

یاسوج - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اجرای برنامه های شاد و متنوع در چهل و پنجمین پیروزی فجر انقلاب گفت: برنامه‌های پیش بینی شده در دهه پرفروغ فجر امسال نشاط‌آور، محتوایی و مردم محور خواهد بود.

جشن بزرگ فجر در بخش های مختلف این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اجرای برنامه شاد در چهل وپنجمین پیروزی فجر انقلاب گفت: جشن بزرگ فجر در بخش های مختلف این شهرستان برگزار خواهد شد.

عبدالکریم عبودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برنامه های متنوع و شادی در دهه فجر با همکاری و تعامل مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بخش های مختلف شهرستان پیش بینی شده است.

وی برگزاری جُنگ شادی به مدت سه شب، جشن فجر در سه شهر قلعه رئیسی، دیشموک و چرام، نمایشگاه عکس با موضوعیت انقلاب، شب شعر فجر، کارگاه طراحی و نقاشی با حضور هنرمندان تجسمی، جشنواره موسیقی فجر، محفل انس با قرآن در قلعه رئیسی، تئاتر خیابانی در میدان مرکزی، و برگزاری جشن انقلاب در پتروشیمی دهدشت را از مهمترین این برنامه ها اعلام کرد.

عبودی رژه موتوری، نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی خودروها و اجرای سرود دانش آموزی مناسب را از دیگر برنامه های دهه فجرانقلاب در کهگیلویه ذکر کرد.

وی برهمکاری همه نهادها در برگزاری برنامه هیا دهه فجر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha