محدودیت‌های ترافیکی رژه موتورسواران روز ۱۲ بهمن در پایتخت اعلام شد

تهران‌بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه برای مراسم رژه موتورسواران نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ بهمن و آغاز دهه فجر در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: فردا /پنجشنبه/ همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ساعت ۰۹:۳۳ دقیقه صبح مراسم رژه یگان های موتورسوار نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد آغاز خواهد شد.

وی افزود: این موتورسواران سپس ادامه مسیر داده و وارد بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی خواهند شد و بعد از آن وارد خیابان آزادی و میدان انقلاب و بعد از آن خیابان کارگر به سمت جنوب تا میدان رازی شده و از آنجا وارد دشت آزادگان و میدان نهم دی و پس از آن وارد بزرگراه نواب می‌شوند.

به گفته سرهنگ مومنی، موتورسواران بعد از طی این مسیر وارد بزرگراه شهید چراغی و بزرگراه شهید کاظمی به سمت جنوب و در نهایت وارد بزرگراه خلیج فارس شده و از آنجا به آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) و بهشت زهرا(س) می‌روند که این نقطه خاتمه مراسم است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در طول این مسیر محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی و کوتاه خواهد بود که به محض اینکه یگان های موتورسوار در هر محور حضور پیدا می‌کنند محورهای عمود به خیابان آزادی و انقلاب برای دقایقی بسته خواهد شد و پس از آن رانندگان می توانند ادامه مسیر دهند.

سرهنگ مومنی یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود در طول اجرای این مسیر همکاری کامل و لازم را با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در این محدوده‌ها داشته باشند تا این مراسم نیز به نحو احسن برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha