۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85371471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مناف هاشمی: ورزش بانوان باید به نقطه‌ایده‌آل برسد

تهران- ایرنا- دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار در ورزش بانوان گفت: ما به تلاش‌های صورت گرفته در ورزش باتوان ارج می‌نهمیم اما هنوز به کار و تلاش نیاز داریم تا به نقطه ایده‌آل برسیم.

به گزارش ایرنا، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار در ورزش که امروز (سه‌شنبه) به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: بانوان امروز در عرصه‌های مدیریتی نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند اما هنوز نیاز به کار و تلاش داریم تا به نقطه ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: به‌دنبال صحبت و تعامل یک‌طرفه نیستیم و امروز آماده‌ایم صحبت‌های شما را بشنویم. هدف ما توسعه ورزش بانوان است و امروز در خدمت بانوان خواهیم بود تا مسائل مربوطه مطرح و کارشناسی شود.

هاشمی گفت: همه فرآیندها برای توسعه ورزش بانوان مهیا است و باید با کار و تلاش گروهی در این راستا قدم برداشت.

وی تصریح کرد: این برنامه به‌صورت سالانه و هدفمند برگزار می‌شود و می‌تواند کمک کند. این مراسم در تقویم کمیته ملی المپیک گنجانده می‌شود و استمرار خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در تاریخ شفافی باید فضایی جدید در ورزش بانوان مهیا شود تا از اقدامات صورت گرفته استفاده و مباحث و ایده‌های جدید هم مطرح شود تا همه آن‌ها ثبت و ماندگار شود.

وی تاکید کرد: نقش بانوان در جامعه مشخص است و حضور منصفانه و متعادل بانوان در کنار مردان در ورزش همین سیاست و موضوع را تاکید می‌کند و این سیاست با قدرت ادامه دارد. این مراسم شروع خوبی بود و ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha