۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85371803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص بیش از ۲ هزار تن قیر برای آسفالت معابر استان تهران 

شهرری - ایرنا - رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی استان تهران از تخصیص ۲ هزار و ۹۱۴ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی و مضمحل در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا وفایی نژاد روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغ اعتبار موضوع دستورالعمل اجرایی ماده ۷۵ قانون محاسبات کشور (سال مالی ۱۴۰۱) و از محل بند ز تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ طی ۲ مرحله این میزان قیر از طریق شرکت بازآفرینی شهری ایران بر اساس تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی با ۱۳ شهرداری استان جهت آسفالت معابر خاکی و مضمحل تحویل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با پایش های انجام شده شهرداریها حتی بیش از این میزان هم به آسفالت معابر هدف اقدام کرده اند.

وی اظهار داشت: در تفاهم نامه اولیه میزان قیر سه هزار و ۷۹۰ تن بوده است که در نهایت ۲ هزار و ۹۱۴ تن با توجه به مستندات ارائه شده توسط شهرداری‌ها جذب شد.

وفایی نژاد افزود: شهرهای اول تا پنجم در تخصیص قیر و آسفالت محلات هدف به ترتیب تهران، پیشوا، رباط کریم، ملارد و نسیم شهر بودن و پس از آنها، شهرداری‌های گلستان، قرچک، بومهن، حسن آباد، وحیدیه، پاکدشت، شاهد شهر و باقر شهر نیز موفق به این امر شدند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی استان تهران افزایش کیفیت زندگی و رشد سرمایه اجتماعی در محلات هدف را مهمترین دستاورد آسفالت معابر مضمحل و خاکی برشمرد و یادآور شد: با همت شهرداران در سال بعد نیز می‌توانیم آمار خوبی را ثبت کنیم و کیفیت زندگی را در محلات ناکارآمد شهری ارتقا ببخشیم.

استان تهران از ۱۶ شهرستان تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha