دشمنان اجازه نمایان شدن موفقیت‌های جمهوری اسلامی را نمی‌دهند

تهران- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اعلام‌کرد: سالهاست که جنگ تبلیغاتی علیه نظام انجام می شود و دشمنان اجازه نمایان شدن موفقیت های کشور در عرصه هایی همچون هوافضا و درمان سرطان را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن ربانی» امروز (چهارشنبه) در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر افزود: به‌تازگی ایران بیش از ۲۰ موفقیت مهم داشته است اما منعکس نمی شود، در حالی که اگر جایی مشکلی رخ دهد دشمنان آن را برجسته می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: ایران به‌تازگی توانسته به دارویی که جز دو تا سه کشور برتر جهان آن را دارند، دست پیدا کند و یا اینکه در عرصه هوافضا با ماهواره پیش برنده ثریا، سه ماهواره دیگر به فضا ارسال کند، اما امروز دشمنان و رسانه ها بنا دارند هیچ یک از این موفقیت های ما را مطرح نکنند.

وی با بیان اینکه وظیفه جدی ما گرامیداشت دهه فجر و بیان حکیمانه آن است، گفت: برای برنامه های فرهنگی، شناختی و ادراکی و اینکه انقلاب چقدر خدمت رسانی در طور ۴۵ سال اخیر داشته است، باید هنرمندانه وارد شویم.

ربانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیازی به گزافه گویی و مبالغه ندارد، افزود: اگر بتوانیم نیمی از آنچه در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده را بیان کنیم، شاهکار کرده ایم.

وی اضافه‌کرد: انتظار می رود طی ۱۰ روز ایام مبارک دهه فجر همانند ایام دفاع مقدس خستگی ناپذیر باشیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با وجود همه تبلیغات منفی و دشمنی ها، مردم ما ایستاده اند و مقاومت کرده اند؛ بنابراین هرچه به این مردم خدمت کنیم، کم است.

منتفع شدن ۲۰ هزار خانوار عشایری از افتتاح پروژه‌های دهه فجر

در این مراسم «شایان نادری» رییس سازمان امور عشایری کشور گفت: جامعه عشایری در ابتدای انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس و در ایام و مناسبت های مختلف به‌ویژه ایامی که نیاز بود نظام قاطعیت خود را نشان دهد، پیشرو و پیشگام بودند.

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال همچون گذشته و با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، حضور عشایر پررنگ خواهد بود.

به گفته رییس سازمان امور عشایری کشور، ۲۹۴ پروژه عشایری در دهه فجر امسال افتتاح می شود که ۲۰ هزار خانوار عشایری از آن منتفع خواهند شد.

اجرای برنامه های دهه فجر در مناطق کم برخوردار کشور

«حمیدرضا ناطقی» مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور نیز در این مراسم گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در روستاهای کشور به ویژه چهار استان کم برخوردار اجرا می‌شود.

به گفته وی، اکنون ۲۷ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد و ۱۳ هزار کانون روستایی در کشور فعال است که بیش از ۲ هزار عضو کانون مساجد شهری و روستایی داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha