انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از منابع ایران کوتاه کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حفظ منافع و سلب اختیار آن از دست استعمارگران را دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب دست بیگانگان را از منابع ایران کوتاه کرد و دلیل توطئه ۴۵ ساله دشمنان همین موضوع است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در دیدار مسوولان خراسان شمالی همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را برای مردم داشته است، این انقلاب موجب شد تا دین احیا و ساختارهای آموزشی از مبانی غربی رها شود.

وی، پیدا کردن عزت و بازیابی حرمت مردم را از دیگر دستاورد های انقلاب دانست و افزود: قراردادهای استعماری موجب تحقیر مردم ایران شده بود و از خارج برگشته ها نیز مردم را تحقیر می کردند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: حضور مستشاران و پایگاه های آمریکایی نیز توهین به ملت ایران بود و ذلت پادشاه ایران به حدی بود که سران سه کشور استعمارگر اجازه ورود شاه ایران به جلسه داخلی خود را ندادند.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) عزت ملی ما را برگرداند و توانست این سرزمین را قدرتمند کند.

حجت الاسلام نوری، همگان را به شکر نعمت انقلاب توصیه کرد و افزود: حفظ معروف ها وظیفه همگان است و مسوولان به مردم توجه کنند و کسی حق منت گذاشتن بر سر مردم را ندارد.

وی اضافه کرد: جلوی نفوذی ها را بگیرید چرا که ایجاد گره ذهنی در بین مردم موجب نارضایتی می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: مسوولان با تصمیم صحیح سعی کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری اشاره کرد و گفت: تلاش شود از دستاوردهای نظام و از مظلومان دفاع شود.

اجرای یکهزار و ۹۰ عنوان برنامه دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه فجر در ابتدای این جلسه گفت: آیین گرامیداشت دهه فجر امسال در استان با یکهزار و ۹۰ عنوان برنامه متنوع در نقاط شهری و روستایی برگزار می‌شود.

حجت السلام جلیل محمدی اظهار کرد: ۴۵ هزار و ۲۲۷ برنامه در قالب یکهزار و ۹۰ عنوان برای گرامیداشت دهه فجر امسال با محوریت آگاهی بخشی دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب و مشارکت پرشور در انتخابات برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه دانش بنیان ها و تولیدات علمی از محوری ترین برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال خراسان شمالی است.

به گفته حجت الاسلام محمدی؛ این نمایشگاه در قالب ۵۰ غرفه بر پا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha