۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85372839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم:دهه مبارک فجر تجلی شیرین‌ترین جشن‌های ملت ایران است

قم - ایرنا- استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر بیان کرده‌است: دهه مبارک فجر تجلی شیرین‌ترین جشن‌های ملت ایران است که در پرتو آن اسلام و ارزش‌های دینی، حیاتی دوباره یافت.

سید محمد آقامیری در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت،‌ آورده‌است: دهه فجر یادمان حماسه بزرگ پیروزی حق بر باطل، سرنوشت سازترین مقطع تاریخ کشور ومصداق عینی تغییر سرنوشت ملت‌ها از نگاه قرآن کریم است.

پیام حاکیست:‌ تجلی شیرین‌ترین جشن ملت ایران و طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی که در پرتو آن، اسلام و ارزش‌های دینی، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال‌ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت. انقلابی ارزشی و نشأت گرفته از مکتب و اندیشه سرخ علوی که راه ایستادگی در برابر ظلم و ستم و چپاول قدرت های استکباری را به ملت های مظلوم و آزادی خواهان جهان آموخت و همچون چراغی فروزان، راه و مسیر حرکت کشور به سوی استقلال، آزادی، اقتدار و سربلندی را هموار کرد.

استاندار قم دراین پیام آورده‌است:‌ انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال سپری شده از عمر پربرکت خود و به پشتوانه همراهی و مشارکت مردم، به عنوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی نظام، توانسته در برابر همه توطئه‌ها و دشمنی‌های جبهه استکبار ایستادگی نموده و همچنان بالنده و پرشتاب در مسیر پرافتخار رسیدن به نقطه کمال در حرکت است.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ امروز و در طلیعه چهل و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حفظ اتحاد، هوشیاری و عمل به رهنمودها و سیره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و تأسی به فرامین حکیمانه و وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی را زمینه ساز غلبه بر جنگ ترکیبی دشمن و عبور سربلندانه از پیچ تاریخی موجود دانسته و با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، جلوه‌های زیبایی از شکوه بصیرت، همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دلبستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

پیام حاکیست:‌ ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن آن با خجسته اعیاد رجب و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عزیز، عزت، اقتدار و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به میهن در سال ۱۳۵۷ تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در همان سال، دهه فجر نامیده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha