سرمربی اردن: صبوری و تمرکز راز موفقیت ماست/ تاجیکستان حریف آسانی نیست

تهران - ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال اردن با اشاره به شرایط تیمش برای بازی با تاجیکستان گفت: بدون شک دیداری سخت در انتظارمان است اما باید خودمان را برای حضور و پیروزی در این بازی آماده کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین عموته امروز (پنجشنبه) در نشست خبری تیمش پیش از بازی با تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: بازی سختی با تاجیکستان خواهیم داشت و به این موضوع واقف هستیم، آنها تیم خوبی دارند و بدون شک با شایستگی به این مرحله رسیده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشتر تیم‌های عربی این تورنمنت را ترک کرده‌اند اما انگیزه زیادی برای ماندن در این جام داریم، بازی تاجیکستان با امارات را آنالیز کردیم و می‌دانیم به چه شرایطی قرار است روبه‌رو شویم. از نظر ذهنی و بدنی آمادگی کاملی داریم و باید با تمرکز بالا به میدان برویم.

سرمربی اردن یادآورشد: ما به همه حریفانمان احترام گذاشته و اعتقاد داریم هیچ بازی آسانی وجود ندارد، در بازی با عراق عقب بودیم اما با صبوری و تمرکز برنده از زمین بازی خارج شدیم. ما همچنان این روند را ادامه می‌دهیم و به دنبال آن هستیم تا در مسیری که گام برداشته‌ایم، به هدف خود برسیم.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲:
تاجیکستان - اردن (ساعت ۱۵، ورزشگاه احمد بن علی)
استرالیا - کره جنوبی (ساعت ۱۹، ورزشگاه الجنوب)

برنده دیدار دو تیم روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲:
ایران - ژاپن (ساعت ۱۵، ورزشگاه اجوکیشن سیتی)
قطر - ازبکستان (ساعت ۱۹، ورزشگاه البیت)

برنده دیدار دو تیم نیز روز ۱۸ بهمن‌ماه و از ساعت ۱۸:۳۰ برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha