۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85372952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلزار شهدای زنجان غبار روبی شد

زنجان -ایرنا -گلزار شهدای زنجان روز پنجشنبه همزمان با نخستین روز از بزرگداشت دهه فجر با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین با حضور حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.

در این مراسم، مسئولان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی تجدید بیعت کردند و حاضران با ذکر فاتحه و همچنین غبارروبی مزار شهدا، یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، گفت:دهه فجر فرصتی بس گرانبهاست تا ضمن پاسداشت ارزش های امام راحل، شهدا و انقلاب، بار دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.

حجت الاسلام علی خاتمی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دشمنان انقلاب و اسلام در این سالها تمامی توان خود را برای ضربه زدن به آن به کار گرفتند ولی در نهایت تمامی نقشه‌های آنها به شکست منجر شد.

استان زنجان سه هزار و ۵۳۲ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha