۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85373025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزئیات استخدام «طرح شهید زین‌الدین» در دستگاه‌های دولتی کردستان اعلام شد

سنندج-ایرنا- معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان گفت:افراد واجد شرایط می توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ بهمن سال جاری نسبت به دریافت دفترچه آزمون و ثبت نام طرح شهید زین‌الدین اقدام کنند.

عبدالله رشیدی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: این آزمون در اجرای مجوز های صادره ازسوی سازمان اداری واستخدامی کشور ودر راستای اجرای ماده ۴۴قانون مدیریت خدمات کشوری منضم به بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۹ اسفند سال ۱۴۰۱ سازمان مذکور و اصلاحیه بعدی آن برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از دستگاه های اجرایی استان و از محل طرح شهید زین الدین رحمت الله علیه در سال ۱۴۰۲و از طریق آزمون و در رشته های مورد نیاز استخدام نیرو بعمل می آید.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: افراد واجد شرایط می توانند از ۱۱ تا ۱۸ بهمن با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrTc.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون و ثبت نام اقدام کنند.

رشیدی پور با اعلام اینکه پذیرش در این آزمون برای استان سه برابر ظرفیت است، بیان کرد: این آزمون استخدامی در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha