۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 745
کد خبر: 85373178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام یک خبرنگار و ورود دادستان سبب جلوگیری از خودکشی فردی در سیرجان شد
عکس ساختمانی را نشان می دهد که فرددر آن قصد خودکشی داشت

کرمان- ایرنا- دادگستری کل کرمان اعلام کرد: ظهر امروز(پنجشنبه) فردی قصد خودکشی از روی یک ساختمان پنج طبقه در سیرجان داشت که با اطلاع به‌موقع یک خبرنگار و حضور میدانی دادستان در محل حادثه و صحبت با وی، از وقوع یک اتفاق تلخ به عمل آمد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در این زمینه توضیح داد: پس از کسب گزارشی مبنی بر اقدام به خودکشی فردی از روی یک ساختمان پنج طبقه نیمه ساز در بلوار دکتر صفارزاده، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
مجتبی قدیمی اظهار داشت: بلافاصله به همراه ماموران فراجا در صحنه حاضر شدیم و با انجام اقدامات اولیه و آرام سازی محیط موفق شدیم در صحبت با فردی که قصد خودکشی داشت، وی را منصرف کنیم و از وقوع یک اتفاق تلخ جلوگیری به عمل آمد.
دادستان سیرجان تصریح کرد : در ادامه با کمک عوامل امدادی این فرد از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس اجتماعی شد تا به اوضاع روحی او رسیدگی شود.
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در پایان از اقدام سریع مدیر دفتر شعبه دادستانی، روابط عمومی این دادسرا و یگان‌های امدادی از جمله آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، اورژانس اجتماعی و عوامل انتظامی به منظور حضور در محل برای نجات جان این شهروند و همچنین از اطلاع رسانی به‌موقع یکی از خبرنگاران سیرجانی تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha