امام جمعه موقت شهرکرد: زمینه برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی فراهم شود

شهرکرد - ایرنا - امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: متولیان این امر باید زمینه برگزاری انتخاباتی وزین، آبرومند، مملو از برادری، صفا، صمیمیت و در تراز انقلاب اسلامی را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در محل مصلای امام خمینی(ره) افزود: هرچند اصل این نحوه رای‌گیری از مغرب زمین است اما نباید اخلاق ملت ما به مانند آن‌ها باشد.

وی اظهار داشت: بداخلاقی‌ها، تهمت‌ها و نیرنگ‌ها در شان یک جامعه اسلامی نیست و صاحبان آرا و طرفداران آن‌ها مسلمان و از شیعیان علی ابن ابی‌طالب(ع) هستند و باید از این داستان‌ها مبرا باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شان جمهوری اسلامی در بحث انتخابات صداقت، رقابت سالم و حفظ آبروی افراد است که باید به خوبی رعایت شود.

فاطمی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی رعایت آداب اسلامی را به طرفداران خود تاکید کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی درخور و در تراز اقنلاب شکوهمند اسلامی فراهم شود.

تبدیل ایران به قدرت بلامنازع در منطقه

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ایران به واسطه انقلاب اسلامی و رهبری‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارد و به یک قدرت برتر تبدیل شده است.

فاطمی با بیان اینکه در چنین روزهایی بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و طاغوت به زباله‌دان تاریخ پیوست، اضافه کرد: امروز ایران با شجاعت و پیروزمندی امام راحل و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب در دنیا حرف برای گفتن دارد و در جهان خط و مشی دارد.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز از نظر عمران، آبادانی، پیشرفت و توسعه قابل مقایسه با گذشته نیست، البته برخی مشکلات اقتصادی را نیز قبول داریم که انتظار است با تلاش دولتمردان این مسائل نیز برطرف شود.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: کارهای زیربنایی قابل توجهی در حال انجام است که رسیدن به قله و رفع تمام مشکلات نیاز به صبوری و شکیبایی ملت دارد.

وی با اشاره به زحمت‌های خالصانه دولتمردان گفت: تلاش‌ها و گام‌های اصولی مسوولان بیانگر این است که بشارتی در راه است و در این مسیر همیاری ملت مهمترین اصل به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت شهرکرد همچنین بر قبح و گناه مساله سقط جنین در جامعه تاکید کرد و گفت: این اقدام گناه کبیره و تبعات زیادی به دنبال دارد و تشکیلات جامعه پزشکی و دستگاه قضایی باید جلو این کار را بگیرند.

وی همجنین از دست اندرکاران اعتکاف در استان تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha