کشاورزی و گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه بخش پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشاورزی و گردشگری از مهمترین ظرفیت های بخش پاتاوه بویراحمد است که با ایجاد زیرساخت ها روند توسعه این بخش شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز جمعه در سفر به بخش پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: بخش پاتاوه ظرفیت های زیادی در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد که با توسعه زیرساخت ها از این منابع برای توسعه و اشتغالزایی منطقه به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

کشاورزی و گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه بخش پاتاوه بویراحمد است

وی با اشاره به بازدید از پروژه پمپاژ آب توت نده، سمرون و پاتاوه بیان کرد: این طرح ها ظرفیت های مهم کشاورزی است که توسعه بخش پاتاوه را سرعت خواهد بخشید.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این سه پروژه مهم بالای ۹۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی این مناطق مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار خواهد شد.

احمد زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی های انجام شده روند اجرایی این طرح ها با تخصیص اعتبارات لازم تسریع داده خواهد شد.

کشاورزی و گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه بخش پاتاوه بویراحمد است

احمدزاده جاده پاتاوه - دهدشت را یکی از جاده‌های مهم ملی استان دانست و گفت: با توجه به عبور این مسیر از بخش پاتاوه می توان با توسعه زیرساخت ها از این مسیر برای اشتغالزایی و فروش بیشتر محصولات کشاورزی بخش پاتاوه برای درآمد زایی به نحو احسن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: ایستگاه ایست و بازرسی بخش پاتاوه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰میلیارد ریال در حال انجام است که با بهره برداری خدمات رسانی در مسیر ملی پاتاوه دهدشت افزایش خواهد یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آخرین وضعیت شهرستان شدن پاتاوه اشاره کرد و افزود: این طرح برای مصوب شدن به هیات دولت ارسال شده است.

احمد زاده در این سفر علاوه بر دیدار مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم بخش پاتاوه برای حل مشکلات از چندین پروژه عمرانی در حوزه های مختلف این بخش نیز بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha