تیم والیبال مردان سپاهان مغلوب مس سونگون شد

اصفهان- ایرنا- تیم «فولاد مبارکه سپاهان» در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) لیگ دسته اول والیبال باشگاه های ایران در مصاف با تیم «مس سونگون» با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی (پلی‌آف) لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، عصر جمعه در سالن شماره یک ورزشگاه شهید میثمی اصفهان به مصاف تیم «مس سونگون» رفت و با نتیجه سه بر ۲ مغلوب میهمان خود شد.

در این رقابت که بیش از ۱۸۰ دقیقه به درازا انجامید، بازیکنان سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و ۲ دست ابتدایی را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع خود به پایان رساندند.

مس سونگون با تدابیر سرمربی خود محمد عمده غیاثی از دست سوم ورق بازی را برگرداند و دست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ با پیروزی پشت سر گذاشت تا تکلیف برنده این رقابت در دست پایانی مشخص شود.

دست پنجم این رقابت پایاپای را هرچند سپاهانی‌ها بهتر آغاز کردند ولی نماینده تبریز توانست در امتیازات پایانی اختلاف را جبران کرده و در نهایت این دست با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود تیم مس سونگون به پایان رسید تا سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله نیمه نهایی، امیدوار به پیروزی در بازی دوم به میزبانی تبریز باشند.

بلندقامتان سپاهان این شانس را دارند که با پیروزی در بازی هفته آینده که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود، کار را به بازی سوم کشانده و یک بار دیگر در اصفهان میزبان مس سونگون باشند.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته نُخست مردان ایران از روز جمعه ۳۱ شهریور با حضور ۲۲ تیم در دو گروه ۱۱ تیمی آغاز شد و در نهایت چهار تیم برتر هر گروه موفق شدند به مرحله حذفی (پلی‌آف) صعود کردند.

این مسابقات در مرحله پلی‌آف به شکل ۲ برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و تیم‌ها ابتدا در ۲ دیدار رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند که در صورت تساوی، تکلیف تیم برنده به بازی سوم کشیده خواهد شد.

امروز تیم دوم گروه ب یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله پلی‌آف به دیدار تیم مس سونگون به عنوان تیم سوم گروه الف رفت و بازی بعدی در تبریز برگزار خواهد شد.

در پایان مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور دو تیم قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha