ادامه تظاهرات بحرینی‌ها برای همبستگی با مردم غزه/ مخالفت با حضور منامه در ائتلاف علیه یمن

تهران - ایرنا - بحرینی ها در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین به ویژه نوار غزه و حمایت از نیروهای مسلح یمن در هدف قراردادن کشتی های رژیم صهیونیستی و حامیان آنها و مخالفت با عادی سازی روابط منامه - تل آویو، تظاهرات کردند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، مردم این کشور جمعه شب با برگزاری تظاهرات در شهر "الدراز" در غرب منامه، همبستگی خود با مردم مظلوم غزه و حمایت از نیروهای مسلح یمن در مقابله با رژیم صهیونیستی و مخالفت با عادی سازی روابط منامه و تل آویو را دوباره اعلام کردند.

تظاهرکنندگان بحرینی با برافراشتن پرچم فلسطین و بحرین ضمن محکوم کردن حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن بر همبستگی با ملتاین کشور و فلسطین تاکید کردند و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه شدند.

بحرینی ها همچنین ضمن اعلام حمایت از نیروهای مسلح یمن و عملیات آنها علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و حامیان آنها مخالفت خود را با ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا علیه یمن اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در همبستگی با مردم مظلوم غزه و در مخالفت حضور رژیم آل خلیفه در ائتلاف خیانتکارانه علیه یمن و فلسطین بعد از ظهر دیروز (جمعه) نیز تحصن گسترده ای در منطقه «العدلیه» در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین نیز از تظاهرات گسترده دیگر در جمعه شب در همبستگی با مردم غزه در شهرک «ابو قوه» خبر داد که طی آن تظاهرکنندگان بر مخالفات با عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و بحرین و حضور این کشور در ائتلاف متجاوز به یمن تاکید کردند و خواستار پایان دادن به عملیات نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه شدند.

پیشتر نیز مردم بحرین بارها با برگزاری تظاهرات در نقاط مختلف این کشور ضمن همبستگی با مردم غزه، مخالفت خود را با ادامه عادی سازی روابط منامه با رژیم صهیونیستی، با حضور بحرین در ائتلاف علیه نیروهای مسلح یمن به سرکردگی آمریکا اعلام کرده اند.

قرارداد سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

این اقدام بحرین، اعتراض مردم این کشور و ملت های مسلمان بویژه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در پی داشت و بحرینی ها بارها با برگزاری تظاهرات و تجمع های اعتراضی، مخالفت خود را با این توافق اعلام کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha