سخنگوی شورا: نتیجه عدم توجه به هشدار ایمن سازی، پلمب است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارسال هشدارهای تکمیلی به ساختمان‌های نا ایمن پایتخت خبر داد و گفت: نتیجه عدم توجه به این هشدارها موجب پلمب ساختمان خواهد شد.

علیرضا نادعلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن پایتخت اظهار کرد: مراکزی که به هشدارهای ایمن سازی توجه نمی‌کنند، ضمن تشکیل پرونده نزد دستگاه قضا، با دستور مقام قضایی پلمب خواهند شد.

وی افزود: سیستم سازمان اتش نشانی در موضوع صدور قوانین پروانه ساخت و مواردی که باید توسط سازنده رعایت شود، هشدارهای تکمیلی را داده است ولی برخی به این هشدارها توجه نمی‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یکی از مراکزی که مکررا به این هشدارها بی توجهی می‌کرده هتل بیمارستان گاندی بوده که نتیجه این بی توجهی را هم دیدند.

نادعلی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران تمام هشدارهای مربوطه‌ای که در حیطه وظایف خود مانند شکایت و تشدید پیگیری‌ها را انجام داده و مرحله بعد که مربوط به اقدامات لازم که در نتیجه عدم توجه به هشدارهاست، در حیطه اختیارات دستگاه قضا است.

وی با تقدیر از همکاری مردم در جهت مطالبه ایمن سازی یادآور شد: مطالبات عمومی که در واکنش به عدم ایمن سازی مراکز مهم و حیاتی، میتواند با تنگ کردن فضا و ایجاد فشار، به روند کار را تسریع بخشد.

نادعلی اضافه کرد: البته موضوعی وجود دارد که برخی مراکز مانند بیمارستان‌ها به دلیل اینکه از مریض مراقبت می‌کنند، شرایط خاصی دارند که این موضوع توسط همه قابل درک است اما موضوع ایمن سازی، با جان مردم سر و کار دارد و همه مراکز چه خصوصی و چه دولتی موظف به انجام این کار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha