۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85375056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۱ برنامه فرهنگی و ورزشی در کاشان برنامه‌ریزی شد

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال ۸۱ رویداد فرهنگی و ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

محمدجواد سلامیان زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این رویدادها تعداد ۴۰برنامه در حوزه مسابقات و لیگ‌های قهرمانی، هشت برنامه همایش پیاده‌روی و رویدادهای همگانی، ۱۴برنامه در حوزه مسابقات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و۱۵ برنامه فرهنگی است.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشان از تجهیز یک باب خانه ورزش روستایی شهرستان در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کاشان در پنج رشته ورزشی، از جمله این برنامه‌ها است.
وی افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی ، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال ویژه روستاییان ، برگزاری مسابقات جمعه‌های فعال ، تجلیل از خانواده معزم شهدا در سطح شهرستان و غیره در طول دهه فجر از جمله برنامه‌ها پیش بینی شده است.

سلامیان زاده از آماده سازی چهار باب زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این چمن‌ها در روستاهای غیاث آباد، سادیان ، ورکان و در شهر کامو و چوگان که مساحت هر چمن حدود ۱۲۰۰متر مربع می باشد ، با اعتبار ۵۰میلیارد ریال به صورت مشارکتی با دهیاری‌ها و شهرداری مربوطه به بهره‌برداری می رسد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha