فنونی‌زاده: نباید با غرور به مصاف قطر برویم/ بازی با ژاپن بهترین عملکرد تیم قلعه‌نویی بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال کشورمان، گفت:‌ از زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران شده، بهترین بازی این تیم مقابل ژاپن بوده است.

مرتضی فنونی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم جام ملت آسیا مقابل ژاپن، اظهار داشت: از اینکه بازیکنان تیم ملی بهترین بازی‌شان را به نمایش گذاشتند، بسیار خوشحال هستم. قطعا مهم‌ترین بازی ایران در جام ملت‌ها آسیا بود و همه فوتبال دوستان استرس بازی با ژاپن را داشتند که خداراشکر توانستیم در این بازی سربلند بیرون بیایم. ایران در ۴۵ دقیقه دوم بازی متفاوتی را از خود نشان داد و قدرت خود را به تمامی تیم‌های حال‌حاضر آسیا نشان داد. امیدوارم با این تیم منسجم و همدل بتوانیم به قهرمانی در آسیا برسیم.

وی در خصوص نقاط قوت تیم ملی گفت: دیدیم در هر جای زمین وقتی توپ به بازیکنان ژاپن می‌رسید، ۳ بازیکن ایران حریف را پرس می‌کردند که این نشان می‌دهد ایران برای این تورنمنت برنامه دارد. شک ندارم ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود، فقط بازیکنان باید تمرکز کافی داشته باشند. مهم‌ترین فاکتور این بازی همدلی بازیکنان بود. امیدوارم در بازی نیمه‌نهایی نیز پیروز شویم و به فینال برسیم.

فنونی‌زاده: نباید با غرور به مصاف قطر برویم/ بازی با ژاپن بهترین عملکرد تیم قلعه‌نویی بود

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان درباره اینکه چرا سرمربی تیم ملی تا لحظات پایانی دیدار با ژاپن تعویضی نکرد، یادآور شد: اینکه بازیکنان در ۹۰ دقیقه تعویض نشدند بستگی به نظر کادرفنی دارد. بازیکنانی که از آنان انتقاد می‌شد، جواب انتقادها را دادند و امیدوارم بازیکنان بتواند در بازی روز چهارشنبه بهترین کیفیت خودشان را مقابل قطر ارائه بدهند.

فنونی‌زاده درباره حریف بعدی ایران در روز چهارشنبه، خاطرنشان کرد: نباید فریب آخرین بازی خودمان را مقابل قطر بخوریم. در آن زمان کارلوس کی‌روش مربی آن‌ها بود اما الان شرایط تغییر کرده است. امیدوارم بازیکنان تیم ملی حریف را دست کم نگیرند و با تمام تمرکز وارد میدان شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha