ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شد

تهران - ایرنا - مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت در اطلاعیه ای از شروع فرآیند ثبت نام بیستمین دوره فراخوان جذب هیات علمی از شنبه ۱۴ بهمن به مدت دو هفته و تا پایان روز ۲۸ بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، در اطلاعیه این مرکز که روز یکشنبه منتشر شد، آمده است:‌ مرکز جذب، امور هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی وابسته را برگزار می‌کند.

بر این اساس ثبت نام تنها از طریق سامانه فراخوان به نشانی اینترنتی https://ippapp.behdasht.gov.ir به صورت متمرکز و اینترنتی صورت می گیرد و ملاک ثبت نام در فراخوان اخذ کد رهگیری است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که مهلت ثبت نام الکترونیکی به مدت دو هفته از ساعت ۲۲ روز 14 بهمن تا ساعت 24 روز 28 بهمن انجام می شود.

وزارت بهداشت تاکید کرده است که تنها به مستندات و مدارک بارگذاری شده در سامانه جذب امتیاز تعلق می گیرد و بنابراین ارائه و تحویل هر گونه فیزیک مدارک خارج از مستندات بارگزاری شده در سامانه به دبیرخانه های هیات های اجرایی غیرقابل بررسی است.

نتیجه فراخوان نیز از طریق سامانه (کد رهگیری) قابل پیگیری است و معترضان به نتیجه فراخوان ۲۰ روز مهلت اعتراض کتبی به دانشگاه محل تقاضا را دارند. در غیر این صورت نتیجه قطعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha