خروج ۲ پروژه بیمارستانی بنیاد شهید فارس از رکود ۱۵ ساله

شیراز- ایرنا- مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس گفت: با ورود این سازمان، ۲ پروژه بیمارستانی بر زمین مانده متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از رکود ۱۵ ساله خارج و فعال شد.

به گزارش ایرنا، سید علی سید نصیری، عصر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این ۲ پروژه شامل بیمارستان اعصاب و روان سلمان و آسایشگاه جنت است که پیشرفت فیزیکی نه چندان قابل توجه آنها طی ۹ ماه گذشته به ترتیب به ۹۵ درصد و ۷۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، اجرای فاز ۲ بلوک چهار و پنج ساختمان مدیریت بحران فارس نیز از حدود هشت ماه قبل به سازمان همیاری شهرداری های این استان واگذار شد که این پروژه نیز هم اینک حدود ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

سید نصیری اظهار کرد: این سازمان در تمام پروژه‌های عمرانی که در دست ساخت دارد پرداخت‌های مالی را انجام داده و اجازه نداده پروژه‌های نیمه تمام حتی برای زمانی اندک متوقف شود.

خروج ۲ پروژه بیمارستانی بنیاد شهید فارس از رکود ۱۵ ساله

توجه سازمان همیاری به درآمد پایدار
مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس، توجه و تمرکز این مجموعه را بر روی فعالیت ها و اقدامات دارای درآمد پایدار دانست و گفت: در همین راستا طی حدود ۱۴ ماه گذشته تاکنون شاهد افرایش ۳۵۰ درصدی درآمدهای این مجموعه هستیم و در بسیاری از کدهای درآمدی، تراز مالی مثبت شده است.

سید نصیری افزود: مجموعه شهربازی لونا پارک شیراز نیز که چهار سال تعطیل و غیر فعال شده بود را با پیگیری‌های مستمر و در جهت فراهم کردن فضایی مفرح برای خانوده ها و به ویژه فرزندان آنها با اخذ استانداردهای لازم راه‌اندازی کردیم.

وی اظهار کرد: ما در سازمان همیاری شهرداری های استان آماده ارائه پلتفرم مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل درون شهری به عنوان یکی از خروجی های رویداد ملی گردشگری به به شهرداری‌های استان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha