۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85376691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ فیلم جشنواره فجر در خوزستان اکران می‌شود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸
کد خبر: 85376691
۲۰ فیلم جشنواره فجر در خوزستان اکران می‌شود

آبادان - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایش ۲۰ فیلم جشنواره فجر در استان اشاره کرد و گفت: عدالت فرهنگی رویکرد اصلی و شعار ما در استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید منادی یکشنبه شب در مراسم افتتاحیه اکران چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما مهر آبادان اظهار کرد:فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با سراسر کشور علاوه بر مرکز استان در ۲ سینمای آبادان و خرمشهر اکران می‌شوند.

وی به برگزار کارگاه‌های نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره اشاره کرد و بیان داشت:در صدد هستیم زمینه حضور برخی هنرمندان را در استان کارگاه‌های نقد و بررسی فراهم کنیم.

۲۰ فیلم جشنواره فجر در خوزستان اکران می‌شود

منادی افزود: عدالت فرهنگی جز وریکرد اصلی و شعار اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نباید جغرافیا و فاصله شهرها تا مرکز مانعی برای مشاهده تولیدات فرهنگی و هنری توسط مردم باشد و در راستا تمرکززدایی اکثر برنامه‌ها فرهنگی و هنری خوزستان با رویکرد شهرستانی برگزار می‌شود.

وی به نگاه ویژه مردم و مسئولان به ۲ شهر خرمشهر و آبادان اشاره کرد و بیان داشت:این شهرها همواره جلودار همه عرصه‌های فرهنگی و هنری به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:هر چه رویدادهای فرهنگی و هنری بیشتر برگزار شوند شور و هیجان در جامعه بیشتر خواهد شد و این مهم باعث بیدار شدن انگیزه‌های فردی برای آشنایی با هنرمندان و آثار هنری و جذب بیشتر علاقه‌مندان هنر می شود.

وی بهمن ماه را قله عطف فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان خوزستان دانست و گفت: اخبار خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر استان در خصوص طرح‌هایی که مدت‌ها عملیات اجرایی آنها متوقف شده داریم که به زودی اعلام خواهد شد.

۲۰ فیلم جشنواره فجر در خوزستان اکران می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم افتتاحیه اکران چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد ۱۹ فیلم در ۲ سینمای مهر آبادان و نخل خرمشهر اکران خواهد شد که با کمکمنطقه آزاد اروند هزینه بلیط همه فیلم ها برای مردم نیم بها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha