عزم دولتمردان رفع مشکلات مردم و دستیابی به توسعه متوازن است

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: عزم دولتمردان در همه نقاط کشور و به تبع آن کردستان، رفع مشکلات مردم و دستیابی به توسعه متوازن است.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز دوشنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای چولبلاغ از توابع شهرستان دیواندره، تکمیل پروژه های نیمه تمام و رفع مشکلات ساختاری استان را از اولویت های جدی مسئولان دولت سیزدهم در استان اعلام کرد و افزود: استاندار کردستان با رویکرد حل مساله و اعتقاد به اصل توزیع متناسب امکانات تاکنون بیش از ١٢٠ سفر شهرستانی را با هدف اطلاع دقیق و بازدید میدانی از مشکلات و چالش های استان انجام داده است که خود نشانگر عزم دولتمردان بر رفع مشکلات مردم و دستیابی به توسعه متوازن است.

وی با اشاره به رشد اعتبارات استانی نیز اظهار کرد: در سال گذشته شاهد رشد ٤٦ درصدی اعتبارات بودیم که جایگاه استان به رتبه دهم کشوری ارتقاء یافت و امیدواریم با پیگیری های مجدانه استاندار و سایر مسئولان ارشد استانی و همچنین مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور شاهد ادامه این روند در سال جاری نیز باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به استان کردستان گفت: در سفر دوم رئیس جمهوری به استان شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی با ارزش روز بیش از ۳۶۰ هزار میلیارد ریال بودیم که در دور دوم سفر نیز اعتباری افزون بر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی پروژه های پیشران مصوب شد که در نوع خود بی نظیر و نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان کردستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه عمرانی استان اضافه کرد: در سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی از محل هایی مختلف برای استان پیش بینی شده است که با تخصیص آن شاهد تحولی بزرگ در استان خواهیم بود.

محمدی با تاکید بر عزم دولت جهت کاهش مشکلات روستاهای شهرستان دیواندره نیز گفت: در راستای رفع محرومیت زدایی، آسفالت و بهسازی راههای روستایی و اجرای طرح های هادی در روستاهای شهرستان دیواندره برنامه ریزی ویژه ای در سال آینده انجام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و هیچ قوم، حزب و مجموعه‌ای حق مصادره آن را ندارد، گفت: شاکله انقلاب ما با همه انقلاب ها متفاوت است و در هر جای کشور پرچمی از مبارزه برای اقتدار این نظام و انقلاب بلند است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اضافه کرد: همه انقلاب‌ها در طول تاریخ به غرب و شرق وابستگی داشته و بعد از مدتی به انحراف کشیده شده‌اند اما انقلاب اسلامی همچنان بعد از ۴۵ سال با اقتدار به مسیر متعالی خود ادامه می دهد.

وی همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گریزی زد ویادآور شد: انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی است و بر هر ایرانی واجب است تا برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سهیم بودن در آینده کشور و استان خود حضور باشکوهی را همچون انتخابات سال‌های گذشته رقم بزند.

محمدی ابراز امیدواری کرد که مردم ولایت مدار و با بصیرت استان فرهنگی کردستان با حضور گسترده خود علاوه بر تعیین سرنوشت خود و کشور، در مقابل هجمه‌های دشمنان ملت و انقلاب همچون گذشته سرافزار و سربلند باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha