جسدِ زنِ مفقود شده در سمیرم اصفهان پیدا شد

اصفهان-ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیکرِ بی‌جان زن جوان۲۲ ساله که چهار روز پیش در محدوده سد «قره قاچ» شهرستان سمیرم مفقود شده بود، پیدا شد.

منصور شیشه‌فروش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار روز پیش مفقود شدن یک زن حدود ۲۲ ساله در اطراف سد قره‌قاچ سمیرم گزارش شد و تلاش‌ برای یافتن او تا امروز ادامه داشت.

وی با بیان‌اینکه حدود ۱۰ عملیات مختلف جست و جو برای یافتن فرد مفقوده شده صورت گرفت، افزود: تیم‌‎های امدادی، هلال احمر، بخشداری، نیروی انتظامی، امور منابع آب در شهرستان سمیرم و شهرداری‌های فتح‌آباد، شاهین شهر و شهرضا برای یافتن این زن جوان بصورت پیمایش زمینی اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به پایش نقاط کوهستانی از طریق پهپادهای مدیریت بحران سمیرم نیز اشاره و بیان کرد: همچنین تیم‌های «امداد و نجات» و «غواصی» از شهرداری‌های مبارکه، زرین‌شهر، شاهین شهر و شهرضا با وجود بُرودت هوا و سرمای شدید برای جست‌وجوی این زن در آب‌های سد همکاری کردند.

شیشه فروش گفت: دلیل مرگ این دختر جوان توسط کارشناسان در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، جمعه ۱۳ بهمن خبر مفقود شدن یک دختر جوان در شهرستان سمیرم در حالی که فقط خودرو و گوشی تلفن او در محدوده سد قره‌قاچ پیدا شده بود، گزارش شد.

«قره قاچ» روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان سمیرم در استان اصفهان است، سد قره‌قاچ از مناطق گردشگری و زیبای سمیرم با ظرفیت آبگیری بالاست که مزایای زیادی برای کشاورزی و باغداری این منطقه دارد.

جمعیت هلال احمر سمیرم دارای یکصد نیروی فعال امدادی و درمانی با سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان است.

این منطقه کوهستانی و سردسیر با افزون بر ۹۰ هزار جمعیت و ۱۵۰ روستا و آبادی، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ضلع شمالی ارتفاعات زاگرس مرکزی و دنا واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha