آغاز اکران آثار چهل‌ ودومین جشنواره فیلم فجر در ساری

ساری - ایرنا - سینما سپهر ساری از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه با اکران ۱۷ فیلم از چهل‌ ودومین جشنواره فیلم فجر میزبان سینمادوستانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکران تعدادی از آثار راه‌یافته به چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در سینما سپهر ساری آغاز شد و قرار است تا روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه هر روز چهار فیلم برای دوستداران هنر هفتم در این سینمای قدیمی و مشهور مرکز مازندران روی پرده برود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده اکران فیلم‌ها هر روز در چهار سانس ۱۴:۳۰، ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ انجام می‌شود و در مجموع نیز طی هفت روز ۲۷ نوبت اکران برای ۱۷ فیلم سینمایی در نظر گرفته شده است.

فیلم‌های آبی روشن به کارگردانی قاسم لطفی و ابراهیم خواجه‌پاشا، آپاراتچی اثر قربانعلی طاهرفر، شه‌سوار ساخته حسین نمازی، آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، معجزه پروین اثر محمدرضا ورزی، میرو ساخته حسن ریگی، شور عاشقی اثر داریوش یاری، قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور(برای سنین ۱۲ سال به بالا)، پرواز ۱۷۵ اثر محمدحسین حقیقت، نوروز به کارگردانی سهیل موفق، نبودنت اثر کاوه سجادی، ببعی ساخته حسین صفارزادگان و میثم حسینی، تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری، بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی آثاری هستند که از بین فیلم‌های راه‌یافته به چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای اکران در سینما سپهر ساری انتخاب شدند.

آغاز اکران آثار چهل‌ ودومین جشنواره فیلم فجر در ساری
جدول اکران آثار در سینما سپهر ساری

به گفته معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امسال قرار است برای نخستین بار همزمان با اکران فیلم‌های فجر در ساری، نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها نیز طی روزهای اکران آثار با حضور برخی عوامل فیلم‌ها در طبقه دوم سینما سپهر ساری برگزار شود.

مهدی روحی درباره فرآیند فروش بلیت فیلم‌ها نیز اظهار کرد: علاوه بر فروش بلیت در گیشه سینما، امکان تهیه اینترنتی بلیت فیلم‌ها از سایت‌های سینما تیکت https://cinematicket.org/ ، آی‌تیکت https://iticket.ir/، گیشه هفت https://gisheh۷.ir/ و ایران‌تیکت https://www.irantic.com/ نیز وجود دارد.

وی افزود: امیدواریم دوستداران سینما و خانواده‌ها طی این یک هفته مانند سال‌های گذشته استقبال خوبی از اکران فیلم‌های جشنواره فجر داشته باشند و روزهای شلوغ و پررونقی را در سینما سپهر شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، چهل‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن رسما افتتاح و از روز پنجشنبه اکران فیلم‌ها در خانه جشنواره (برج میلاد تهران) و سینماهای مردمی آغاز شد. ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۲ فیلم در بخش نگاه نو و ۴ فیلم در بخش انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه - ۲۲ بهمن - معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha