۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85379793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکدامن: در گرجستان کار سهمیه تیمی المپیک را تمام می‌کنیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش سابر ایران با اشاره به حضور برخی از چهره‌های مطرح شمشیربازی در کمپ اورلئان فرانسه گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و قصد داریم با آمادگی کامل ضمن حضور در جام‌جهانی گرجستان، تکلیف سهمیه تیمی المپیک را به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایرنا، اعضای تیم ملی شمشیربازی سابر ایران که برای حضور در میادین باقی مانده گزینشی المپیک آماده می‌شوند، اردوی تمرینی خود در کمپ معتبر اورلئان فرانسه زیر نظر «کریستین بائو» مربی سرشناس فرانسوی به پایان بردند.

علی پاکدامن روز چهارشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به نحوه تمرینات و وضعیت ملی‌پوشان در این اردو گفت: ۱۰ روز تمرینات سنگین و فشرده‌ای را در این کمپ دنبال کردیم و این در شرایطی است برخی از بازیکنان سابر از کشورهای دیگر نیز حضور داشتند و به دنبال ارتقای سطح فنی خود بودند.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوب و هدفمند دنبال شد، هدف ما این است که در مسابقات پیش‌رو بهترین نتیجه را برای ایران به دست آوردیم و قصد داریم بعد از پایان این کمپ‌ با قدرت در جام‌جهانی گرجستان شرکت کرده و کار سهیمه تیمی المپیک را به سرانجام برسانیم.

پاکدامن: در گرجستان کار سهیمه تیمی المپیک را تمام می‌کنیم

گفتنی است با پیگیری‌ فدراسیون شمشیربازی و برای سومین بار در سال جاری، شرایط حضور ملی‌پوشان اسلحه سابر ایران در این کمپ بین‌المللی فراهم شد تا آنها با آمادگی بهتر بتوانند در رقابت‌های پیش روی کسب امتیاز المپیکی، شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران در این اردو حضور داشتند، ملی‌پوشان کشورمان پس از پایان تمرینات‌ خود راهی تفلیس شدند تا در جام‌جهانی گرجستان شرکت کنند. این رقابت‌ها طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و امتیاز حاصل از آن در رنکینگ انفرادی و تیمی شرکت کنندگان تاثیر دارد.

علی پاکدامن سهمیه خود را قطعی کرده است و تیم ملی سابر ایران نیز در آستانه کسب سهمیه قرار دارد. این تیم بعد از جام جهانی گرجستان که از فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود ۲ میدان دیگر را پیش رو دارد. مسابقات ایتالیا در نیمه اول اسفند و مسابقات مجارستان در ابتدای فروردین ماه سال آینده از دیگر برنامه سابریست‌های ایران خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha