۹۰ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در هرمزگان توزیع شد

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: ۹۰ تن گوشت قرمز منجمد (گوساله و گوسفندی) تنظیم بازار از ابتدای امسال تاکنون در این استان توزیع شده است.

محمد رضا ماندگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به نرخ بازار سه میلیون و ۱۵۰ هزار ریال و گوشت گوسفندی نیز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۶۷ تن کالای تنظیم بازار توسط تعاون روستایی هرمزگان توزیع شده است، بیان کرد: در این مدت ۱۹۵ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۶۵۷ هزار ریال و تخم‌مرغ هر شانه، یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به فروش رسیده است.

رییس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان اظهار کرد: توزیع ۱۵۰ تن برنج، ۲۰۰ تن شکر و ۲۲۰ تن روغن نیز از دیگر اقلام تنظیم بازار در استان بوده است.

ماندگاری با اشاره به اینکه این میزان توزیع افزون‌بر ۱۰۰ درصد از کالاهای تنظیم بازار در حوزه تشکل‎های تعاون روستایی هرمزگان را در برمی گیرد، گفت: توزیع کالاهای تنظیم بازار با هدف تامین مایحتاج شهروندان و در راستای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه‌های این شبکه عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha