عبدالملکی: بی‌رحمانه من را قضاوت نکنید/ برایم کلاس توجیهی دوپینگ نگذاشتند

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نسبت به مثبت شدن تست دوپینگش واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، سارا عبدالملکی در واکنش به مثبت شدن تست دوپینگش در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: بعد از چهار ماه کلنجار رفتن با خودم، دیروز سر تمرین رفتم اما نتیجه تست دوپینگ من مثبت اعلام شد. این خبر باید یکماه پیش اعلام می‌شد اما نمی‌دانم چرا دیروز اعلام کردند. نادوی ایران چرا از پنج اسم تنها ۲ نفر را اعلام کرد. نمی‌دانم چرا اسامی دوپینگی که از آن طرف اعلام می‌شوند در ایران درست خواهند شد؟

وی با گلایه از نادوی ایران گفت: برای من ورزشکار کلاس توجیه دوپینگ نگذاشتند تا بدانم چه مصرف کنم یا نکنم. دیروز بد قضاوت شدم و همه به من دوپینگی می‌گویند اما کسی زحمات و تلاش‌های من را در سرما و گرما نمی‌بیند. من تمام زندگی را برای ورزش گذاشتم و حتی سلامتی من فدای ورزش شد. هفت سال است قایقرانی کار می‌کنم و انگیزه و امید خیلی‌ها شدم.

عضو کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی این را هم گفت: نمی‌دانم چرا زود قضاوت می‌کنند؟ من حتی برای یک تزریق یک آمپول ساده هم هزار جور تحقیق می‌کردم تا در دام دوپینگ کرفتار نشوم. بی‌رحمانه من را قضاوت نکنید.

وی در پایان تصریح کرد: شما حق ندارید من را اینگونه قضاوت کنید و تلاش‌های ورزشی چند سال اخیرم را زیر سوال ببرید. ناداوری در مورد تلاش من انجام شد و من خودم داغانم پس بیشتر داغانم نکنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha