۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85380137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

  طرح های شاخص شهرستان پردیس در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید

پردیس - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: با حضور مسئولان شهرستان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح شاخص افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی ، ورزشی و فرهنگی به خبرنگاران گفت: طی دیروز و امروز ۱۵ طرح شاخص که برخی از آنها در شرق استان کم نظیر بودند افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تعداد ۶۵ طرح قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال،توضیح داد: تلاش می کنیم که تا پایان سال هر هفته یک طرح را افتتاح کنیم و پروژه شاخص مانند افتتاح هفت هزار واحد مسکن مهر در اسفند ماه سالجاری افتتاح و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در اعیاد شعبانیه در بخش های مرکزی ، بومهن و جاجرود نیز طرح های عمرانی، ورزشی و فرهنگی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح  شعبه بانک ملی در بومهن

قضاتلو با اشاره به طرح های افتتاح شده در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، بیان کرد: بانک ملی بومهن سال ۹۸ در اثر آتش سوزی از خدمت رسانی به شهروندان محروم شد و امروز با حضور مسئولان استانی بانک ملی، سومین شعبه بانک ملی در شهرستان افتتاح و از ساعات اولیه آغاز به خدمات رسانی به شهروندان کرد.

وی ادامه داد: کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی در محوطه اداره آموزش و پرورش با اعتبار 12 میلیارد ریال در فاز اول در فضایی به مساحت یک هزار و۲۰۰ متر مربع برای ورزشهای توپی و رزمی انجام شد.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: مرکز اختلالات یادگیری شهرستان در فاز پنج شمالی راه اندازی شد و در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت، این مرکز برای سنین ۴ تا ۶ سال راه اندازی شده تا اگر دانش آموزی مشکل حرکتی و یا مشکل ذهنی داشته باشد به موقع تشخیص داده شود و برای رفع مشکل کودکان به مراکز معتبر اصلاحی معرفی بشوند تا از بروز مشکلات جسمی و ذهنی حین تحصیل پیشگیری و جلوگیری بشود.

قضاتلو ادامه داد: با جابجایی محل هنرستان بحرالعلوم در فاز پنج شمالی مسکن مهر ظرفیت بهتری برای دانش‌آموزان ایجاد شد و ضرروت داردکه کارگاه‌های مورد نیاز هنرستان تجهیز و راه اندازی شود.

وی افزود: افتتاح مدرسه« نور ایمان» که توسط شرکت عمران ساخته شده است تراکم جمعتی دانش آموزان فازهای پنج و ۹ را به این مدرسه منتقل کرد.

فرماندار شهرستان پردیس از راه اندازی مرکز سلامت روانی  اجتماعی «سراج» خبرداد و اظهار داشت: این مرکز برای نخستین بار در شرق استان تهران با خدمات روانشناسی و روانپزشکی رایگان در فاز هشت مسکن مهر پردیس زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: مرکز سراج در تعامل با آموزش و پرورش و بهزیستی برای رفع مشکلات در حوزه سلامت روان در سنین و اقشار مختلف است و افتتاح همزمان هر دو مرکز در یک روز را برای رفع مشکلات شهروندان به فال نیک می گیریم. 

قضاتلو گفت: مرکز پایش تصویری روستای کرشت در فاز اول با ۱۱ دوربین پایشی با کیفیت زوم ۸ مگاپیکسل ، ۴ دوربین پلاک خوان نصب شده و قابلیت جستجو دارند.

وی ادامه داد: روستای کرشت اولین روستا در شرق استان تهران است که با فیبر نوری با طول۲هزار و ۳۰۰ متر به شهرپردیس متصل شده است .

فرماندار شهرستان پردیس گفت: افتتاح مرکز پایش تصویری روستای کرشت گام مهمی در راستای کاهش سرقت و سایر جرائم است. مرکز سراج شبکه ای است که با تموزش و پرورش و بهزیستی درتعامل هست مرکز اختلالات یادگیری و مرکز سراح در یک روز افتتاح و به بهر برداری رسیدند که ما آن را به فال نیک می گیریم تعاملات برای مردم مثمر ثمر باشد.

محسن قضاتلو با اشاره به جمعیت زیاد ساکن در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس اظهار داشت: در این فاز نیز با وجود جمعیت بالا ضرورت دارد که یک شعبه بانک ملی احداث شود و در راستای رفاه ساکنان افزایش دستگاههای خود پرداز بانک ملی در دستور کار قرار گیرد.

افتتاح هنرستان بحرالعلوم در فاز پنج شمالی شهر پردیس

رئیس اداره آموزش و پرورش توضیح داد: هنرستان بحرالعلوم در فاز پنج شمالی شهر پردیس با ۲۴۵ دانش آموز با ظرفیت اشتغال با حضور مسوولان در این ایام مبارک افتتاح شد.

محمد جواد لنکرانی گفت : در مرکز رشد دانش آموزان که در فاز ۵ شمالی افتتاح شد ،اقداماتی در دو حوزه یادگیری و حرکتی سنجش انجام می شود و سنجش هر دانش آموز در حدود یکساعت زمان می برد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که در سال تحصیلی جدید شش هزار دانش آموز برای سنجش به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: اگر دانش آموزان اختلالی داشته باشند در این مرکز تعیین و کلاسهای اصلاحی برای آنها برگزار می شود.

در این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر، سالن ورزشی چند منظوره با تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در فضایی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع کلنگ زنی شد.

لنکرانی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تا شروع سال تحصیلی آینده این سالن ورزشی افتتاح و به بهره برداری برسد. این سالن چند منظوره برای ورزشهای توپی و رزمی به نام شهید مدافع حرم حسین محمدی در محوطه ساختمان آموزش و پرورش در فاز ۴ شهر پردیس احداث می شود.

 شعبه بانک ملی ایران در بومهن در هفتمین روز دهه فجر افتتاح شد

این مقام مسئول افزود : افتتاح رسمی مرکز اختلالات دانش آموزی ، افتتاح مدرسه نور ایمان ، افتتاح یک مدرسه در فاز ۸مسکن مهر پردیس با حضور مسولان برگزار شد . هنرستان بحرالعلوم در فاز ۵ شمالی شهر پردیس با ۲۴۵ دانش آموز با ظرفیت اشتغال با حضور مسوولان در این ایام مبارک انجام شد.

 شعبه بانک ملی ایران در بومهن در هفتمین روز دهه فجر افتتاح شد

لنکرانی ادامه داد : این هنرستان نیاز به تجهیزات برای رشته های الکترونیک ، ساختمان و نقشه کشی دارد. در مرکز رشد دانش آموزان که در فاز پنج شمالی مسکن مهر پردیس افتتاح شد، اقداماتی در دو حوزه یادگیری و حرکتی سنجش انجام می شود و سنجش هر دانش آموز در حدود یکساعت زمان می برد.

 شعبه بانک ملی ایران در بومهن در هفتمین روز دهه فجر افتتاح شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: پیش بینی می شود که در سال تحصیلی جدید شش هزار دانش آموز برای سنجش به این مرکز مراجعه کنند.

لنکرانی اظهار داشت: اگر دانش آموزان اختلالی داشته باشند در این مرکز تعیین و کلاسهای اصلاحی برای آنها برگزار می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha