۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85380160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیست و دومین پدِ بالگرد اورژانس هوایی اصفهان در وَنک سمیرم افتتاح شد

اصفهان-ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اصفهان از افتتاح بیست و دومین پدِ(محل فرود) بالگرد اورژانس هوایی استان در منطقه «وَنک» سمیرم همزمان با ایام‌الله فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان، محسن زمانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح پد بالگرد منطقه ونک سمیرم گفت: این پد در زمینی به مساحت حدود ۹۰۰ مترمربع با هزینه‌ بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری ونک ساخته شده است.

وی با اشاره به اهمیت خدمات اورژانس هوایی در کاهش زمان امدادرسانی در حوادث خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان دی، بالگرد امدادی اورژانس اصفهان ۴۹ بار به ماموریت اعزام شد و ۶۹ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان منتقل کرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در باره وضعیت فعلی محل‌های فرود بالگرد اورژانس گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان هم‌اکنون دارای ۲۲ محل فرود بالگرد(پد) امدادی و ۲۳ پروژه پد بالگرد درحال ساخت است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از ۷۹ پد بالگرد اورژانس هوایی در استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری،۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

این آیین با حضور جمعی از مسوولان شهرستان سمیرم برگزار شد.

ونک یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان سمیرم در استان است که در ۳۳ کیلومتری سمیرم و ۱۹۰ کیلومتری مرکز استان(شهر اصفهان) قرار دارد.

.بیست و دومین پدِ بالگرد اورژانس هوایی اصفهان در وَنک سمیرم افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha