معاون شهردار تهران: پل حافظ امسال جمع آوری نمی‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: قطعا پل حافظ امسال جمع آوری نمی‌شود و تصمیم گیری در این خصوص نیاز به کار مطالعاتی بیشتری دارد.

به گزارش ایرنا، هادی حق بین عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح زیرگذر فتح - باغستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حداقل پل حافظ امسال جمع آوری نخواهد شد.

وی افزود: بی تردید باید مطالعات مشترکی با حوزه حمل ‌و نقل ترافیک و پلیس انجام شود تا میزان تاثیر برداشتن پل بر بار ترافیکی مرکز شهر امکان سنجی شود.

حق بین ادامه داد: باید این پل با یک زیرگذر در آن محدوده جایگزین شود لذا باید به سمت مقاوم سازی پل حرکت کنیم. ‌

وی در خصوص روند تکمیل ساختمان بلدیه و تعیبن کاربری آن هم گفت: ساختمان بلدیه یا خانه شهر در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته و بخش باقی مانده نیز مربوط به تامین تجهیزات است که آن هم در حال نصب است.

وی اضافه کرد: این ساختمان در ۶ ماه نخست سال آینده به بهره داری می‌رسد و در خصوص کاربری نیز، ساختمان به عنوان مجموعه فرهنگی به معنای عام مدنظر قرار گرفته و در مورد استقرار سازمان زیباسازی در آن چیزی نشنیده‌ایم و بعید می‌دانم این موضوع صحیح باشد. ‌

وی در خصوص احداث زیرگذر در میدان سپاه نیز گفت: زیرگذری در محدوده میدان سپاه در مسیر غرب به شمال امکان سنجی شده که پس از تصویب در شورای شهر تهران، سال آینده اجرایی خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح طرح‌های این معاونت که تا پیش از پایان سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد، افزود: پارکینگ طبقاتی مینابی در منطقه ۱۵ ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد ‌همچنین کنار گذر آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ ظرف ۲ هفته آینده با اثرگذاری بسیار زیادی در بار ترافیکی به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: راست گرد شهید ستاری لشکری نیز ظرف ۲۰ روز آینده و فاز دیگری از پروژه زیرگذر نواب - تندگویان تا پیش از پایان سال به بهره برداری می‌رسد و تقاطع همت - چمران هم تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha