مشارکت حداکثری در انتخابات تعالی و پیشرفت کشور را به ارمغان می‌آورد

رشت- ایرنا- استاندار گیلان مشارکت حداکثری در انتخابات را موجب تعالی و پیشرفت کشور دانست و افزود: دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات هرچه در توان دارند بکار می‌گیرند اما حضور گسترده مردم آنها را ناامید و دلسرد می‌سازد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در همایش شکوه انتخابات با عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن شهرستان ماسال گفت: ایران اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۵۸ با برگزاری همه‌پرسی نشان داد در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی حاکم است و مردم خود شیوه و نوع اداره حکومت شان تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت با وجود سرمایه های کلان نفتی، روستاهای کشور فاقد هر نوع امکانات بود، افزود: در رژیم گذشته اکثر تولیدات کشور وارداتی بود اما امروز به برکت نظام اسلامی و تلاش اندیشمندان و نخبگان کشور کارآمدی ایران اسلامی در دنیا به اثبات رسیده است و امروز دومین کشور تولید کننده دریچه قلب در دنیا هستیم و می توانیم از طریق جراحی مغز استخوان بیماران تالاسمی را درمان کنیم.

وی ادامه داد: همچنین ایران در نانو دارو رتبه دوم دنیا، سومین کشور تولید کننده دکل های انتقال برق، سومین کشور در سد سازی، چهارمین کشور صاحب فناوری نیروگاه های خورشیدی و نهمین کشور در چرخه کامل فناوری فضایی جهان است.

عباسی ادامه داد: با توجه به همه پیشرفت های حاصل شده مردم این مرز بوم همواره نشان دادند در کنار نظام و حاکمیت ایستاده اند و در شرایطی کشور را ساخته اند که عده ای ضد انقلاب دست در دست هم بدنبال خفه کردن انقلاب در نطفه بودند.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به دنبال زمین زدن نظام اسلامی بوده اند اما امروز شاهد شکست توطئه های آنها در بخش های مختلف هستیم، گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزایش انسجام ملی را در کشور بدنبال دارد و بدون شک مردم با مشارکت خود در انتخابات بار دیگر پاسخی محکم به دشمنان اسلام خواهند داد.

استاندار گیلان در ادامه افزود: شورای نگهبان و وزارت کشور با همه توان زمینه حضور تمامی جریانات و سلائق سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده و کشور آماده برگزاری یک انتخاباتی باشکوه است.

وی تصریح کرد: مردم ماسال همواره در عرصه های مختلف خوب درخشیده اند و با ریختن آرای خود در صندوق های رای دشمنان را ناامید خواهند کرد.

بیش‌ از ۹۷ درصد خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردارند

به مناسبت دهه مبارک فجر امروز پروژه‌های گازرسانی به ۲۲ روستا با اعتبار بیش از هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال امروز در روستای کسمه جان تالش افتتاح شد.

این پروژه‌ها در روستای هولستون شهرستان آستارا، روستای ویزادست، لبر، لواده، رسمجی، بشنه‌هبر و بسک تالش، نیلو برده‌سر و سیاه‌کشان رودسر، روستای نوده(فاراب) رودبار، روستای وزنه‌سر، لر، کسمه‌جان، قلعه‌چال، شیله‌وشت، سیناهونی، سیله‌سر و زربیل، روستای کلامرود سیاه استخر، روستای تمشه‌لامه تالش و در روستای باز کله‌سر رودسر است که عملا با بهره‌مندی از آنها یک‌هزار و ۶۰۰ خانواده از گاز بهره مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha