تکمیل پیست اسکیت اردبیل نیازمند ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل پیست اسکیت سرپوشیده اردبیل نیازمند ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی پهناور روز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات اسکیت استان اردبیل افزود: پروژه پیست اسکیت سرپوشیده اردبیل هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پیست، استان اردبیل به قطب اسکیت کشور تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: تلاش می شود اعتبارات لازم برای تکمیل این پیست از محل استانی و ملی تامین شود.

وی بیان کرد: این پیست اسکیت در منطقه گردشگری شورابیل اردبیل واقع شده و با تکمیل و بهره برداری از آن علاوه بر رشد و توسعه ورزش شاهد رونق گردشگری استان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به سرپوشیده بودن پیست اسکیت اردبیل، اضافه کرد: این پیست یکی از بهترین و مدرن ترین پیست های اسکیت کشور است.

پهناور ادامه داد: با تکمیل و بهره برداری از این پیست استان اردبیل می تواند میزبان مسابقات مهم کشوری و بین المللی باشد.

وی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با وفاق و همدلی می توان بسیاری از مشکلات موجود در حوزه ورزش را کاهش داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: همه پیشکسوتان، خاک خوردگان، دلسوزان و دلسوختگان واقعی ورزش باید آستانه تحمل خود را بالا برده و با اتحاد و وحدت برای رشد و توسعه ورزش استان تلاش کنند تا ورزش اردبیل به جایگاه حقیقی خود در کشور دست یابد.

به گزارش ایرنا ، در مجمع سالیانه هیات پیست استان اردبیل که امروز با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان و اکثریت اعضا در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان رضازاده برگزار شد علاوه بر اعلام رضایت اعضا از عملکرد این هیات، برنامه‌های سال آتی این هیات به تصویب اعضا رسید.

همچنین در این مجمع فرامرز عادل نیا با کسب ۱۷ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه اعضا به عنوان نایب رئیس هیات اسکیت استان اردبیل انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha