سرعت اجرای پروژه‌های عمران شهری زاهدان باید افزایش یابد

زاهدان_ایرنا_ استاندار سیستان و بلوچستان با ذکر اینکه پروژه های شهرداری باید دارای برنامه زمانبندی باشد و زمان اتمام آن مشخص باشد گفت: سرعت اجرای پروژه‌های عمران شهری زاهدان باید افزایش یابد .

به گزارش ایرنا، محمد کرمی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح پروژهای عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان که در تالار فردوسی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اقداماتی خوبی در حوزه شهری از سوی شهرداری انجام شده اما انتظار داریم سرعت اتمام کار افزایش یابد چرا که با معیار زمانی کشور فاصله زیادی داریم.

وی عنوان کرد: در رابطه با مبلمان شهری نظم و انضباط شهر مهم است تا اگر کسی وارد فضای شهرمان می‌شود از دیدن شهر لذت ببرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اکنون پروژه های زیادی در حوزه های مختلف در سطح سیستان و بلوچستان در حال اجرا داریم که باید به آن‌ها توجه زیادی شود، مسئولان و مردم در کنار یکدیگر باید تلاش کنند تا استان را بسازند.

کرمی با اشاره به اینکه باید به توانایی و مشارکت مردم در کارها توجه شود بیان کرد: ظرفیت مردم ظرفیت بالایی است که باید از آن در انجام کارها و سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه ها استفاده شود همچنین مبنای کار باید از روی علم باشد تا به بهترین نحو شاهد انجام آن باشیم و پس از اتمام کار با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه مسئولان الگوی مردم هستند تصریح کرد: مسئولان باید همیشه کف میدان باشند و به مردم خدمت کنند تا مردم بدون منت در کنارشان باشند و در همه حوزه ها بتوانند موفق عمل کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واگذاری و اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمانبندی وجود داشته باشد تا کاری که شروع می‌شود زمان اتمام آن مشخص باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha