۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85380625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های عمرانی ورامین در دهه فجر با حضور معاون استاندار افتتاح شد

ورامین- ایرنا- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور علی مهری، معاون اقتصادی استانداری تهران و فرماندار شهرستان ورامین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که چهارشنبه در مناطق شهری و روستایی ورامین برگزار شد، طرح‌های عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، مدیریت شهری و ... به بهره برداری رسید.

طرح‌های عمرانی ورامین در دهه فجر با حضور معاون استاندار افتتاح شد

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در آئین بهره برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۵۷ طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی با اعتباری بالغ بر حدود ۱۲ هزار میلیاردریال در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مجید درویشی اظهار داشت: طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر شهرستان ورامین شامل ۶ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال طرح جهاد کشاروزی، ۳۵۶ میلیارد ریال شهرداری، ۶۶ میلیارد ریال طرح دهیاری، ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال طرح صنعتی، ۵۵ میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن، ۵۵ میلیارد ریال طرح بهداشتی، ۱۸ میلیارد ریال طرح حوزه عشایری و ۲۲۱ میلیارد ریال طرح برق است.

وی در خصوص طرح‌های افتتاح شده امروز شهرستان ورامین گفت: یکی از موانع حوزه کشاورزی شهرستان ورامین، محدودیت منابع آبی است که برای استفاده از منابع موجود، اجرای طرح آبیاری نوین در دستورکار قرار گرفته و در ایام دهه فجر، طرح ۳۵ هکتاری آبیاری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستای حاجی آباد سالار به بهره برداری رسید.

مهری معاون استاندار تهران افزود: خانه بهداشت روستای احمدآباد وسط (کوزه گران) دیگر طرح افتتاح شده ویژه دهه فجر ورامین است که این طرح در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و در زیربنای ۱۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

طرح‌های عمرانی ورامین در دهه فجر با حضور معاون استاندار افتتاح شد

وی گفت: بهره برداری از زمین چمن مصنوعی منطقه خیرآباد که با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده و نیز سالن ورزشی چندمنظوره شهید فاطمه دارندی که با ۱۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری احداث گردیده، دیگر طرحی است که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha