مدیر حوزه علمیه خراسان: حیف است مردم از اقدامات دولت بی اطلاع باشند+ فیلم

مشهد-ایرنا- مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: باید به دولت مردمی سیزدهم دست مریزاد و خدا قوت گفت که در مدت کوتاهی کارهای بسیار بزرگی انجام داده و حیف است که مردم از اقدامات دولت بی اطلاع باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی "روایت پیشرفت" در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: دولت سیزدهم فعالیتهای ارزشمندی را در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی انجام داده است که مردم باید اینها را ببینند و بدانند که چه اتفاقی افتاده است.

وی اضافه کرد: اگر دولت در حوزه رسانه این قدرت را داشته باشد که بتواند تلاشهای خود را به مردم منتقل کند، مردم هم منصف هستند و وقتی در جریان تلاشهای صورت گرفته، قرار گیرند و بدانند دولت در پرتو این تلاشها چه بحرانهایی را پشت سر گذاشته و بسیاری از مشکلات را حل کرده است به خیلی از سوالات در ذهن آنان پاسخ خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: از جمله موارد قابل توجه در این نمایشگاه، این بود که دولت به شرکتهای دانش بنیان و ظرفیت داخلی و جوانان هوشمند کشور اعتماد کرده و توانسته است از خیلی از بحرانها عبور و مشکلات خود را با بهره گیری از این ظرفیتها حل کند.

خیاط تغییر رویکرد دولت در حوزه سیاست خارجی را از دیگر دستاوردهای آن دانست و افزود: دولت با این تغییر رویکرد موفق شده است مشکلات زیادی را حل کند، سیاستی که در گذشته وجود داشته و سیاستی که در حوزه خارجی در آن زمان دنبال می شده، پاسخگو نبود و ثابت شد که این سیاست در برابر کشورهای دیگر پاسخگو نیست و حتی بر مشکلات هم می افزاید.

وی اظهار کرد: تغییر رویکرد سیاست خارجی دولت باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود و کشور از بسیاری بحرانها عبور کند و مطمئن هستیم که تا پایان این دولت خبرهای خوب و شیرینی به مردم خواهد رسید و آرام آرام مردم تلاشهای دولت را در معیشت و زندگی خود مشاهده خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان استمرار برگزاری این دست نمایشگاه ها را برای اطلاع رسانی به مردم ضروری دانست و گفت: باید مردم این نمایشگاه ها را ببینند تا بتوانند قضاوت کنند که چه اتفاقی در کشور افتاده است و ما به افرادی که این اقدام را انجام داده اند، خدا قوت می گوییم و توصیه می کنیم این نمایشگاه را در استانهای مختلف برپا و مردم را از پیشرفتها مطلع کنند.

نمایشگاه ملی روایت پیشرفت تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی در مشهد دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha