۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85380996
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل عدم حضور چوکا تالش صعود کرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل عدم حضور تیم فوتبال چوکا تالش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور صعود کرد.

به گزارش ایرنا، قرار بود از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه تیمهای فوتبال چوکا تالش و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند که به دلیل عدم حضور تیم چوکا، این بازی برگزار نشد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، داوران، نماینده سازمان لیگ و مسئولان برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت حضور یافتند اما تیم چوکا تالش برای انجام این بازی در ورزشگاه حضور نیافت.

علیرضا وهابی افزود: به دلیل عدم حضور تیم فوتبال چوکا تالش، صورتجلسه توسط نماینده سازمان لیگ انجام شد و با توجه به غیبت چوکا، نتیجه این بازی به سود تیم تراکتورسازی تبریز اعلام و این تیم به دور بعدی مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد.

وی ادامه داد: در جلسه هماهنگی برگزاری این دیدار نیز، نماینده تیم فوتبال چوکا تالش حضور نیافت و همانطور که پیش بینی می شد، این تیم برای انجام دیدارش مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت حضور نیافت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در ادامه به دلیل عدم حضور تیم چوکا اشاره و خاطرنشان کرد: باشگاه چوکا تالش با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان گیلان و سازمان لیگ از عدم شرکت در مسابقه به غیر از ورزشگاه خانگی خود (پوریای ولی تالش) تاکید کرده بود.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال چوکا تالش و تراکتورسازی تبریز باید از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به قضاوت شاهین یزدانی به مصاف هم می‌رفتند، همچنین بابک خسروی و رضا بابارییسی به عنوان کمک داور، حسین گنج‌خانی به عنوان دوار چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر گروه داوری انتخاب شده بودند، ضمن اینکه مهدی ناصحی به عنوان مسئول برگزاری این دیدار بود.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور باید روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل تیم شهرراز شیراز قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha