۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
کد خبر: 85381270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم سپنتای تربت‌حیدریه نیاز به حمایت دارد

۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
کد خبر: 85381270
تیم سپنتای تربت‌حیدریه نیاز به حمایت دارد

تربت‌حیدریه - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه با اشاره به حمایت مردم این شهر از تیم گفت: این تیم نیاز به حمایت مالی مسوولان شهرستان و استان دارد.

به گزارش ایرنا، سعید نکوهی عصر روز پنجشنبه بعد شکست پرگل ۶ بر صفر تیمش مقابل مس کرمان، در بیان دلایل حذف از جام حذفی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تنها قرارداد یکی از بازیکنان تیم مس، بیش از ۴۰ میلیارد ریال است در حالیکه هزینه شام بازیکنان تیم ما را، مردم دلسوز تربت‌حیدریه پرداختند.

به گفته وی، در چنین شرایط نابرابری با این تیم بازی کردیم و باید بیشتر از این، گل می‌خوردیم.

وی گفت: هر چند طبق قانون فوتبال از دایره رقابت‌ها حذف شدیم، ولی در حقیقت امروز بچه‌های ما بهترین بازی طول عمر خود را ارایه کردند، اما چه کنیم که در مقابل تیم قَدری همچون مس کرمان هر برگ برنده‌ای داشتیم، رو کردیم.

پیروزی حق تیم مس بود

مربی تیم فوتبال مس کرمان نیز گفت: از آنجا که تیم مس با سابقه و اکنون در لیگ حرفه‌ای مشغول بازی است، این پیروزی حق ما بود.

ایمان عالمی عصر روز پنجشنبه بعد پیروزی پر گل ۶ بر صفر تیمش مقابل سپنتای تربت‌حیدریه، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در عین حال مقابل تیمی قرار داشتیم که هم با انگیزه و جنگنده و در عین حال از هواداران بسیار خوب و پرانگیزه نیز، بهره‌مند بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه تنها نماینده خراسان رضوی در مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر روز پنجشنبه با شکست مقابل تیم مس کرمان، از ادامه حضور در این مسابقات باز ماند.
در این رقابت‌ها که در ورزشگاه آزادی تربت‌حیدریه برگزار شد، تیم مهمان موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر، تیم میزبان را شکست داده و جواز حضور در مرحله بعدی رقبت‌های جام حذفی کشور را، برای خود حفظ کند.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه در دیدار نخست خود میزبان تیم فوتبال شهدای چهارباغ البرز بود که به دلیل غیبت تیم، به مرحله بعد صعود کرد.
در مرحله دوم این تیم با قرعه استراحت مواجه و در مرحله سوم موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ بر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیروز و به مرحله چهارم صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha