«محمدرضا خباز» نماینده ادوار مجلس درگذشت

مشهد - ایرنا - محمدرضا خبار نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشمر خراسان رضوی عصر جمعه در ۶۹ سالگی و در منزل خود در کاشمر دارفانی را وداع گفت.

مسوول اورژانس ۱۱۵ کاشمر جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۷:۵۲ دقیقه امروز(جمعه) با اورژانس تماس گرفته می شود و تماس گیرنده اعلام می کند بیمار مردی حدود ۷۰ ساله از خواب بیدار نمی شود و علایم حیاتی ندارد.

مجتبی رحمانی مقدم افزود: یک آمبولانس از خیابان امام خمینی(ره) کاشمر به محل اعزام شده که ساعت ۱۷:۵۸ دقیقه همکاران به منزل مرحوم خباز می رسند.

وی ادامه داد: بیمار در محل علائم حیاتی نداشته و همکاران عملیات احیا و «سی پی آر» را انجام داده و ادامه این روند روتین، در بیمارستان شهید مدرس کاشمر انجام می شود که در نهایت تلاش ها در بیمارستان نیز برای احیا نتیجه نداده و فوت مرحوم خباز به علت ایست قلبی اعلام می شود.

مرحوم خباز متولد ۱۳۳۳ در کاشمر، نماینده حوزه انتخابیه کاشمر در دوره های چهارم، پنجم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی و همچنین استانداری خراسان شمالی و سمنان در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ از سوابق اجرایی و قانونگذاری وی بوده است.

مرکز شهرستان ۱۶۳ هزار نفری کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha