نیویورک تایمز: سن و رویکرد بایدن در قبال رای‌دهندگان، افکار عمومی را مردد کرده است

تهران-ایرنا- روزنامه نیویورک تایمز در سرمقاله خود هشدار داد که راهبرد دولت جو بایدن برای ارتباط با آمریکایی‌ها و مساله سن او، افکار عمومی در ایالات متحده را دچار تردید کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای این نشریه آمریکایی نوشت: راهبرد دولت بایدن برای تعامل با آمریکایی ها به جای ارتباط عمومی که به موجب آن رای دهندگان می توانند وی را به چالش بکشند، متکی بر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی است.

هیات تحریریه نیویورک تایمز روز جمعه چنین استدلال کرد که جو بایدن باید تلاش بیشتری بکار بندد تا به آمریکایی‌هایی که نگران سن و مساله زکاوت و حافظ وی هستند، اطمینان دهد.

این رسانه هشدار داد که رئیس جمهوری آمریکا از مردم مخفی می شود و بدتر از آن، او را از انظار عمومی آمریکا مخفی می کنند و کارزار دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا از این موضوع برای حمله به بایدن استفاده می کند.

این روزنامه افزود: بایدن نسبت به هر رئیس جمهوری دیگری در تاریخ اخیر آمریکا «تعامل اساسی کمتری با مردم و مطبوعات» داشته است.

رئیس جمهوری دموکرات کنونی آمریکا در هشتاد و یک سالگی مسن ترین فردی است که در کسوت ریاست جمهوری فعالیت و خود را آماده رقابت دوباره در انتخابات می کند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که بر اساس نظرسنجی این روزنامه و شرکت افکار سنجی سینا، بیش از ۷۰ درصد از رای دهندگان در ایالت های چرخشی موافق این امر هستند که بایدن مسن تر از آن است که رئیس جمهوری موثر باشد.

بازرس ویژه آمریکا به تازگی گفته که بایدن بعد از پایان کارش به عنوان معاون رئیس جمهوری، اسناد محرمانه را «عامدانه» نزد خود نگهداشته است، اما او به خاطر این کارش با اتهامات جرمی مواجه نمی‌شود.

در این گزارش بایدن فردی سالخورده و با حافظه ضعیف توصیف شده است.

بایدن پس از کنفرانس خبری جنجال برانگیز پنجشنبه شب از کاخ سفید که قرار بود نگرانی ها را درباره این گزارش بازپرس ویژه کاهش دهد با انتقادات جدیدی مواجه شده است.

در سرمقاله نیویورک تایمز درباره کنفرانس خبری بایدن آمده است: تضمین های او کارساز نیست. بایدن باید اقدامات بیشتری انجام دهد و خطر انتخابات اخیر برای او بسیار بالا است. بایدن امیدوار است که با کمک مشاورانش، ترامپ را که شانس واقعی برای بازپس گیری کاخ سفید دارد شکست دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha