اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در شیراز ؛ سخنگوی دولت، سخنران مراسم

شیراز – ایرنا – رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در شیراز ، گفت: سخنران این رویداد ملی و سرنوشت ساز بهادری جهرمی سخنگوی دولت است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان روز شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز ساعت ۹:۳۰ از چهار راه ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین (ع)، به سمت پل باغ صفا و به سمت میدان قدس (فلکه گاز) ادامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس همچنین به برنامه‌های پیش بینی شده در مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این مراسم در بیش از ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، ادارات و سازمان‌های مختلف با برپایی غرفه، دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته را برای مردم به نمایش می‌گذارند.‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: علاوه بر این در طول مسیر غرفه‌های متعدد سرگرمی برای کودکان و نوجوانان برپا می شود؛ بنابراین از عموم مردم دعوت می‌شود تا به صورت خانوادگی در این مراسم حضور یابند.

ملک‌مکان یادآور شد: هرچند مقداری پرچم و پوستر نیز در آغاز و مسیر مراسم راهپیمایی توزیع می‌شود، اما خانواده‌هایی که پرچم ایران در خانه دارند با خود به همراه داشته‌ باشند و تقاضا می‌شود هر شرکت‌کننده با خود یک عکس شهید به همراه بیاورد تا در این مراسم ملی یاد و نام شهدا نیز زنده نگهداشته شود.

وی اعلام کرد: سخنران مراسم راهپیمایی مرکز فارس، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت است و پیش از سخنرانی نیز گروه سرود هزار و ۳۵۷ نفری در جلو جایگاه به اجرا می‌پردازند.

انقلاب اسلامی ایران ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید ومردم سراسر کشور هر سال در این روز جشن و راهپیمایی برگزار می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha